Snelle levering met duidelijke communicatie

Mijn bestelling bleek niet helemaal goed, dus moest ik wisselen. Door de duidelijke omschrijving pakket snel klaar voor retour. Om vervolgens binnen 48 melding te hebben dat nieuwe pakket naar mij onderweg was. Bij aankomst bleek dat bestelde broek niet meer te leveren was, dus andere (betere) broek gekregen. Echt een super service!! Helemaal happy

Snelle levering van mooi product

Ruime uitkeur van mooie producten en snel geleverd ook. Petje af

Snel in in goede staat geleverd

Product duidelijk te vinden op de website..levering daarna perfect.

Snelle levering.

2 wieltassen besteld. Deze bleken niet direct op voorraad. Hiervan werd ik keurig op de hoogte gehouden. Duurde uiteindelijk maar 1 dag langer voordat ik ze thuis had.

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit en snel en netjes geleverd.

Ik moest zelf achter de status aan

Een deel van de bestelling was niet op voorraad, wat kan gebeuren. Echter kreeg ik geen update toen bleek dat het bij de leverancier ook niet meer op voorraad was en moest ik zelf achter de status aan, ook voor de resterende producten in de order. Daarna wel goed en snel opgelost

Geweldige service!!!

Het fietsshirt viel erg klein uit en het ondershirt was erg vies. Contact gehad en ze hebben 2 andere maten opgestuurd + nieuw ondershirt. Dan kon ik kijken of er een goede maat bij zat en dan alle andere artikelen in 1x terug sturen. Echt super geregeld! Ik was erg verbaasd dat ze zo flexibel waren en zo'n goede service boden. Echt super! Hier zal ik zeker vaker mijn producten kopen als ik ze weer nodig heb :)

Supersnelle fantastische klachtoplossing.

Na aankoop van een fietsbroek bleek er een klein stiknaadje door de kwaliteitskeuring heen geglipt te zijn. Binnen 2 dagen super opgelost door Rogelli en Fietskledingvoordeel.nl. Ik was hierdoor zeer aangenaam verrast. Klasse.

Zeer positief heb geen minpunten

Hele goede service. In een shirt zat een scheur en zonder dat het terug gestuurd was kreeg ik al een ander shirt

Geweldige kledij

Al meerdere malen fietskledij besteld en telkens zeer tevreden over de kwaliteit

Waardeloos

Overschoen niet bestand tegen regen en kou .waarzijn zedan voor?

Mijn bestelling was zoekgeraakt bij DHL na melding bij DHL en Fietskledingvoordeel is er binnen een week door Fietskledingvoordeel een onderzoek gestart en is de bestelling opnieuw geleverd. Perfect afgehandeld.

He-Le-maal goed

Diverse producten niet leverbaar in mijn maat, direct gecommuniceerd, en ook direct alternatieven geleverd. Kwaliteit van de producten gewoon goed. Aanrader

Bestelling prima afgehandeld

Werd keurig ingelicht dat bestelling niet voorradig was en dat het wat langer zou kunnen duren.

snelle correcte levering

prima service. Kleding voor een goede prijs

super

Gewoon goed en snel.

Zeer betrokken en klantvriendelijk. Top service!!

Zeer betrokken bij het op tijd geleverd krijgen van de producten. Er wordt echt moeite voor gedaan. Top service!

Binnen één week wordt alles netjes bezorgd.

Vandaag besteld morgen geleverd

Goed en een snelle levering.

Mooie kleding van goede kwaliteit. De levering ging mooi vlot.

Snelle levering van artikelen. De artikelen goed geprijsd.

De artikelen zijn volgens afspraak tijdig en snel geleverd. Het assortiment is ruim, de prijzen goed. Daarnaast kun je de artikelen ook passen of zien in een tweetal winkels.

prima producten geleverd zoals afgesproken

prima producten geleverd zoals afgesproken