Gewoon 100 % in orde...!!!

Mooie fietspomp gekocht met duidelijke specs op voorhand, En die kloppen ook nog. Geweldig. Bestelproces en levering ook in orde. Helemaal tevreden. Zo hoort het dus!!! Bedankt en tot een volgende aankoop.

Hoewel ik veld om kortingscode in te vullen over het hoofd had gezien en deze naderhand niet meer ingevuld kon worden, na telefonisch overleg alsnog direct beloofd om terug te storten op creditcard.

Top Service!!!!

Altijd snel geleverd en ook omruilen in de winkel is geen probleem. Heel vriendelijk personeel en zeker behulpzaam indien je dat nodig hebt.

goede spullen

Goede service, snelle levering

Goede communicatie over de maat en snel gereageerd dat artikel niet op voorraad was. Adequate informatie over nieuwe leverdatum. En juiste artikel met juiste maat op afgesproken tijdstip afgeleverd.

Kleding valt veel te klein

Maat is zeker 3 maten kleiner als aangegeven

top

mooi product en snelle levering

Snelle service en zeer goede kwaliteit / prijs ratio

Ik heb vorige jaar ROGELLI FIETSJACK WINTER TRANI 3.0 ZWART/FLUOR gekocht en dit jaar een BBB zweethemd. Beide producten zijn zeer goede qua kwaliteit/prijs ratio. De service was snel en ik kreeg binnen een dag de producten. Ik raad dit webwinkel aan.

Snelle service goed geregeld

Retourkosten best veel als maat niet goed is bijvoorbeeld. 6,5 euro

Snelle levering terwijl je ondertussen goed op de hoogte wordt gehouden van de status

Alle prima. Bestelling echter wel geretourneerd omdat de items niet aan mijn verwachting voldeden. Dat doet echter niks af aan de service van de webshop.

Prima snelle levering van een mooi product

Snelle levering.

Snelle levering. Fietsbroek bleek niet op voorraad te zijn maar kreeg een duurdere als vervanging.

Wederom goede communicatie over levertijd.

Tweede maal iets besteld ,weer super.

Nette service, snelle levering

Kwaliteit lijkt goed. Moet het nog ervaren maar de spullen voelen en zitten goed. Nette service aan de telefoon. Compleet assortiment voor een goede prijs

Snelle levering en mooie kleding.

Leuke kleding voor een goede prijs.

Perfect fit

Heel goed kwaliteit voor een goede prijs

Duidelijk en snel

Snelle levering en goede prijs.

Goedkoop en optijd leveren

Gewoon doen wat ze beloven

Een correcte afhandeling

Het product hetgeen ik van verwacht had . Goed materiaal en een correcte levering.

Snelle service, duidelijke site, goede prijs / kwaliteit verhouding

Inderdaad een snelle nette levering, indien spullen voorradig (wordt al aangegeven bij de keuze). Ook retouneren of ruilen verloopt goed. Sit is een aanrader.

Prima service snel in huis

Handige totaal sets. snel geleverd. goede omschrijving maatabel

Top service en snel in huis

Spinningbroeken van goede kwaliteit en pasvorm. Zit erg lekker en fijn.

Duidelijke site; Goede communicatie mbt levering

Prima site, makkelijk bestellen, snelle levering

Ik ben positief verrast over de procedure en erg blij met mijn producten. Perfect!

goede informatie, goede service

positief