Goed product, snelle levering

S avonds besteld, volgende dag geleverd. Zoals beloofd. Dit is bij de meeste webwinkels wel anders. Ruime keuze en goede producten.

Nette site en vlotte bestel afhandeling

Nette site en vlotte bestel afhandeling

superscherp geprijsde koopjes

leuke winkel in het mooiste deel van Den Haag. Heel leuke koopjes. En als ze iets niet in de winkel op voorraad hebben dan wordt het gewoon naar je huisadres gestuurd. Top!

Had een regenjack besteld en zomer armwarmers. Bleek niet meer leverbaar en daarom ander jack besteld duurde wel paar dagen langer maar ok. Ipv armwarmers kwamen er been warmers. Mocht de beenwarmers houden en kreeg alsnog de armwarmers ipgestuurd. Geweldige service dus.

geen negatieve dingen te melden

Alles zoals verwacht.

snelle levering en duidelijke communicatie

Dit is de derde bestelling die ik geplaatst heb. En ook nu was de communicatie duidelijk. De bestelling kon niet in één keer geleverd worden. Ik kreeg een keurige mail waarin dit werd uitgelegd. Ik kreeg de keuze om in ieder geval een deel van de bestelling alvast geleverd te krijgen.

Snel bezorgd, tht datum beetje kort.

Het zou fijn zijn als je kunt zien tot hoe kang iets houdbaar is, als je wat bestelt.

Netjes te woord gestaan door de dame aan de telefoon. Crafft winterbroek zo snel mogelijk geleverd.

prima shirt, snelle levering

prima shirt, snelle levering

Netjes een berichtje dat de regenbroek uitverkocht was, maar toch binnen 3 dagen geleverd Top. en €10 goedkoper als bij een.ander.Zeer tevreden.

Netjes geleverd

Alles correct geleverd

Mooie website met conpleet aanbod

Erg tevreden over get assortiment, De communicatie En de geleverde producten

Hopelijk wordt het juiste verstuurd

Mijn bestelling is verkeerd geleverd

Alles ging zoals verwacht

Alles ging zoals verwacht

Erg goed, zeer vriendelijke klantenservice.

Uitstekende ervaring. Artikel was niet op voorraad, maar samen met vriendelijke medewerker een snelle en goede oplossing gevonden. Uiteindelijk werd een dag eerder geleverd dan afgesproken. Fantastisch, zo'n webwinkel waar de persoonlijke service niet verdwenen is!

Regenjack besteld met een paar dagen binnen en paste meteen

Bedankt voor snelle levering

Bijna 100% score

We zijn samen op zoek gegaan naar een onderdeel van mijn 10 jaar oude SIDI Drangon. We hebben het naar alle waarschijnlijkheid gevonden. Vandaar

Goede wijn behoeft geen krans

Prima service. Fietsbroek teruggestuurd voor een grotere maat. Binnen 4 dagen de juiste maat in huis

snelle verzending en goede kwaliteit/prijs.

goed.

Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Prima kwaliteit.

Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Prima kwaliteit.

Top geregeld

Alles is prima in orde. Van bestelling tot levering

Mijn bestelling was niet op voorraad maar geen probleem

Mijn bestelling wa sniet op voorraad. Ik ben goed geïnformeerd over de levertijd. En het klopte precies.

Scherpe prijs snelle levering

Ik had een winterset bbb besteld en moest even wachten omdat een artikel bij nader in zien niet op voorraad lag. Daardoor werd mijn beststelling niet op zaterdag geleverd. Op zich geen probleem, het zou alleen mogelijk moeten zijn om de zending meteen naar een afhaalpunt te brengen.

Zeer goede service! Ook denkt men graag mee in de prijs als een conculega goedkoper blijkt te zijn.

Prima snelle levering

Product voldoet zoals omschreven