Fijne fietskleding voor een redelijke prijs

De pakketjes worden vrij vlot geleverd. Het materiaal zit redelijk aangesloten op je lijf, maar dat is voor fietsen juist prettig. De shirts of jasjes die er over heen moeten net een maatje groter besteld en dat komt precies mooi uit. We gaan ook graag voor een zomer en wintersetje. Prijs kwalitief gezien is het dan ook goed.

Maattabel niet juist, retour op eigen kosten

Beenstukken besteld, been omtrek gemeten en volgens tabel moest ik de grootste maat hebben. Bij ontvangst van de beenstukken waren delen enorm veel te ruim. Retourzenden is op eigen kosten waardoor het aantrekkelijker kan zijn om bij anderen te bestellen bij een gering prijsverschil.

Gewoon goed

Ruime keus en snelle levering en zeer goede prijs/kwaliteit.

Van je fouten moet je leren.

Fietsbroek besteld, enkele dagen gewacht, nog even gewacht, toen maar even gebeld wanneer de bestelling geleverd zou worden : Excuses voor het ongemak maar de afdeling inkoop is de bestelling vergeten te plaatsen. Wij bellen u binnen 24 uur terug !!! Zo gezegd, zo gedaan. Ik ben teruggebeld met de mededeling : binnen 24 uur wordt uw bestelling geleverd. En dat bleek te kloppen dus eind goed al goed , De volgende bestelling volgt !!

Top klantenservice

Helaas hadden wij e.e.a. een maat te klein gekocht. Onze bestelling retourgezonden met het verzoek om een maat groter. Helaas bleek onze bestelling niet meer leverbaar. Waardoor onze koop niet door kon gaan. Maar kan niet anders dan met volle tevredenheid terugkijken op het klantencontact zowel via mail en telefonisch. En de snelheid van afhandelen van de bestelling als ook de retourzending. Dikke prima. Zeker een aanbeveling. De geleverde materialen zagen en mooi uit en van goede kwaliteit.

Goede oplossing

Ik had in eerste instantie het verkeerde product gekregen. Meteen de volgende dag werd een duurdere versie van het goede product gestuurd, en ik mocht het verkeerde houden.

Prima !!

Snelle levering, ondanks dat de broek in backorder stond. Vriendelijk geholpen aan de telefoon.

Slechte communicatie

Iets beloven en niet nakomen

Dik tevreden!!

Prima verzorgd, snelle levering!!

Goede en snelle zaak

Ik heb redelijk wat kleding besteld en had het allemaal de volgende dag binnen. Zeer snel dus. Kwaliteit is goed en dat ook zeker voor een mooie prijs! Tot nu toe top!

Uitstekend shop

Prima beenstukken voor een prima prijs

Mooie zaak, maar niet alles is op voorraad. Ondanks dat de site dit wel aangeeft.

Al een aantal keren kleding besteld. Ondanks dat de site aangeeft dat het product op voorraad is, bleek dit niet juist. Nadat ik de eerste keer, dat ik dit mee maakte, telefonisch contact opnam. Werd mij verteld dat ik het product met een paar dagen thuis zou hebben....dit werden een paar weken! Nu kreeg ik wederom een mail dat een product in backorder staat. Ik hoop dat ik niet weer twee weken hoef te wachten. Omdat ik het verder een mooie zaak vindt, met aardige mensen en met vaak nette aanbiedingen, neem ik dit maar voor lief.... ...maar, als je hier besteld, hou hier dan rekening mee!

perfect

super snelle levering

Zeer goede service

Goede fietsbril!!!

Correcte levering, goede service

Goede service, correct in afhandeling

Snel en de goedkoopste

Ik had Sidi MTB schoenen besteld, deze waren eerst niet op voorraad maar toch nog binnen 4 dagen geleverd.

Prima adres

Ik ben een Rogelli maatje. Hier koop ik voor alle seizoenen. Voorjaar zomer herfst en winter. Nooit teleurgesteld. Prima kwaliteit. Doen wat ze beloven. Correcte en snelle levering. Bovenal ; strakke prijs kwaliteit.

Snelle levering.

Deze eerste bestelling verliep uitstekend. Duidelijke site. Top.

Klik en klaar , snel geleverd

Overzichtelijke website ,duidelijk en doen wat ze beloven.

Persoonlijk, meedenkend en vakkundig

Zie vorige vraag

Je krijgt wat er wordt beloofd

Perfect. Als het artikel niet op voorraad is, wordt het meteen aangegeven. Tevens wordt aangegeven hoelang het duurt voordat het vanaf de leverancier aan fietskleding voordeel wordt geleverd

Product zoals beschreven

Levertijd was iets later dan ze aangaven maar dat was maar 2 dagen geen probleem verder

Snelle levering, scherpe prijs en tevredenen over geleverde product.

Snelle levering, scherpe prijs en tevredenen over geleverde product.

Keurige snelle levering.

Prima site. Doen wat ze beloven

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel