Top bedrijf

Ik kreeg netjes een mail dat mijn klikpedalen backorder waren. Jammer dat het pakketje kwijt was geraakt, maar al met al gewoon goede service

Goede ervaring

Shirtje was snel binnen. Moest retour voor een andere maat, ook de retourzending was weer snel binnen. Super snelle service

Snel en goedkoop

Goede producten en snelle levering

Prima service en snelle levering.

Goede service en snelle levering.

Het uitgekozen produkt werd zoals op de site aangegeven snel en correct afgeleverd.

Voortreffelijke communicatie en snelle levering

Vanaf moment van bestellen tot levering duidelijke informatie. Prima@

Goede en snelle service

Na een zéér omslachtig zoeken naar het gewenste product is het afwerken van de bestelling tot het ontvangst goed geregeld. Alleen is het jammer dat je voor retour zenden moet betalen toch wel uitzonderlijk ten opzichten van andere webwinkels.

Vandaag besteld en de volgende dag in huis!

Makkelijke website. Snel besteld en de volgende dag in huis.

Perfecte ervaring

Zeer goed en snel👍👍

Ik krijg wat ik bestel in minder dan 2 werkdagen

afspraak is afspraak: prima

Gewoon goed.

De afspraken wórden prima nagekomen. Hulp aan de telefoon, Levering snel, uitstekende service.

Bestelling op tijd

De zeem in de fietsbroek van Craft vind ik niet optimaal helaas. De maat van de zeem en het materiaal kan beter dus.

Prima leverancier!

Soepele club. Kreeg keuring telefoontje dat mijn maat er niet meer was, en kreeg een prima alternatief. Ik heb ze bij mijn favorieten opgeslagen.

Bestellen en leveren, dit alles volgens beloftes!

Bestellen online

De bestelling online gedaan, race broek en schoenen. Schoenen waren direct perfect Broek was te klein, zelf terug gebracht ,bleek dat dit model niet meer gemaakt werk, dus een andere broek genomen die werk snel geleverd en paste perfect. Dus al met al een snelle levering en zeer goede communicatie via de mail. Top

Snelle en correcte levering

De door mij bestelde artikelen zijn binnen de aangegeven tetmujnen geleverd. Daarnaast zijn de prijzen redelijk.

Snel geleverd, prima service

Mijn fietshirt was in backorder, maar nog dezelfde week geleverd. Na het fietsen ontdekte ik een beschadiging aan de voorkant, er staken wat vezels uit. Contact gezocht, en binnen een week een nieuw shirt gekregen. Dus: snelle levering en een prima service. Aanrader.

Prima service en snelle levering, top.

Zeer snelle levering prima service.

Product niet goed, prima service bij retournering

Super nette mail gehad nadat ik de retourzending notificatie gemist had bij de bestelling!

Snelle levering, netjes verpakt, precies wat ik wilde

Snelle levering, goede service, prima afhandeling.

Ondanks omruiling alles zeer snel afgehandeld met behulp van vriendelijk en behulpzaam personeel in de winkel te Ouder Amstel.

Bestelling is voortvarend en goed afgewikkeld

De bestelling is goed afgewikkeld en de bestelde producten zijn goed in orde ontvangen.

Gewoon goed

Hoger Einde-Zuid 13