perfect en supersnel geregeld

perfect en supersnel geregeld

prima kleding, zit goed

top

Wat op voorraad is wordt snel geleverd. Wat nabesteld moet worden, vraagt om enige aandacht. Als er vragen zijn snel antwoord. En er wordt meegedacht om tot een oplossing te komen.

Mooie kleding, net verpakt, snel geleverd.

fantastisch over de hele lijn

eerste ervaring maar zeker niet mijn laatste gewoon heel tevreden

Goede overzichtelijke site

Snel en accuraat .

Snelle levering... En ondanks dat er wat fout ging werd dit snel verholpen en krreg ik 20 €korting

Snelle service... En goede klantenservice. 'm 'n broek en shirt voor vriend zijn top

Mooie website met interessante producten voor de sportieve fietser.

De levering was vlot en correct

Een goed bedrijf

snel en correcte levering

snel en correcte levering

Supersnel en correct

Zeer slecht!!

Het is belachelijk dat je het retourneren van je zending zelf moet betalen

Alerte berichtgeving over voorraad en aflevering. Duidelijke instructies over retouren.

Overzichtelijk website, ingedeeld in duidelijke kolommen.

Super goed

Ik heb al verschillende keren gerief gekocht en is altijd goe en tiptop in orde afgeleverd thuis

Alles is netjes aangekomen.

De schoenen die ik heb gepast, passen goed. Verder helaas nog nergens gebruik van kunnen maken. Nadat ik alles had besteld, kort erna op mijn plaat gegaan. Door een scheurtje in het kapsel vd elleboog helaas, niet meer kunnen fietsen. Hoop het zo snel mogelijk weer op te kunnen pakken 💪🏻

Behulpzaam en denken actief met de klant mee!

Na eerst telefonisch contact te hebben gehad met een vriendelijke medewerkster m.b.t. de juiste pasvorm/ maat voor fietskleding voor mijn zoon, heb ik de bestelling geplaatst. Er bleek 1 item niet meer leverbaar en dit hebben ze op een prima manier opgelost door een vervangend artikel te sturen, voor de gewenste leverdatum! Fijn! Enig (klein)puntje voor verbetering is de verpakking (enkele zakje) waar de kleding in zat waren aan vervanging toe :-)

Voldeed 100% aan mijn verwachting.

Snelle en goede service. Fijne kleding voor een mooie prijs.

Ze doen wat ze zeggen; en dat is een compliment!

Gewoon perfecte afhandeling.

Overzichtelijke site. Snelle levering. 21virages is een mooi en betaalbaar merk!

Snelle levering, uitstekende producten

Fietsbroek besteld, volgende dag geleverd. Zeer tevreden over snelle levering duidelijke website, maatadvies zeer gewaardeerd en goed. Kortom, ik zal zeker terugkomen voor een volgende aankoop.

Goede service. Snelle levering

Helaas was een product niet meer leverbaar. Wel een vergelijkbare ontvangen

Kleding was top en de levering super snel.

Prettige ervaring!!

Pluspunten

Snelle correcte levering. Redelijke prijzen. Goede communicatie over voortgang order

Geen

Pluspunten

Supersnelle levering! Goede prijs!

Nvt

Pluspunten

Keus uit veel artikelen met goede informatie over het product. Snelle en nette levering.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel