buitengewoon goed

beste ervaring sinds tijden, priiiimmma aflevering op tijd en op maat

Snelle correcte levering voor scherpe prijs

Wij kopen hier vaak. Tot nu toe zijn onze ervaringen uitstekend. Razendsnel en correcte levering voor een scherpe prijs. Ook de service bleek prima toen er bij een eerdere bestelling het product niet bleek te kloppen met de maatvoering.

flitsend, bestellen en bezorgd binnen 24 uur, en 't klopte!

goede website, gemakkelijk bestellen en betalen, zeer vlotte bezorging ( en kloppend volgens de aankondiging)

product voldoet aan de verwachting

mooie kwaliteit fietsbroeken, nu even de juiste maat bestellen

Duidelijke website, snelle levering, prima retour service (zelf betalen)

Het product was prima!

Goed en netjes verpakt, wel een dag later bezorgd maar gelukkig nog op tijd (het was een verjaarscadeau).

Niet goed

Nog steeds niets ontvangen

Goed verpakt en snel geleverd.

Alleen jammer dat bij het omruilen van de broek mis ging, kreeg ik nog een shirt dat ik weer terug moest sturen. De prijzen waren wel pittig voor deze artikelen.

Goedkoopste en instant levering

Webshop zoals het hoort: scherpe prijs en de volgende dag in huis.

Geweldig.

Ontvangen wat ik besteld heb en snel.

Prima !!!

Een broek en shirt besteld, twee dagen later in huis. Prima verpakt en goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Uiteraard zijn de bestelde stukken van uitstekende kwaliteit.

Snelle en correcte levering

Ben zeer tevreden

Mooie broek, goeie prijs

MTB-broek met binnenbroekmet zeem. Broek zit goed. Had misschien iets langer mogen zijn omdat hij tijdens het rijden ook wat opkruipt. Wel fijn licht materiaal. Zeem voldoet.

Super en snel

Nette en snelle afhandeling van klacht

Nadat ik liet weten een verkeerde maat te hebben gekregen werd er binnen een half uur contact opgenomen. Er is direct een nieuwe broek opgestuurd. Goed contact met de helpdesk van Fietskledingvoordeel.

Goede kwaliteit

Levering was compleet en op aangegeven Tijdstip

Veel verschillende keuze wielershirys

Ik had een wielershirt besteld. Helaas in de verkeerde maar. Het was geen enkel probleem om deze te ruilen. Een grotere maat wordt gelijk voor mij besteld. Verder had ik niet zo’n winkel verwacht. Ik keek mijn ogen uit. Qua wielerkleding zit er genoeg voor mij bij, Ik zal in de toekomst dan ook wel het één en ander aanschaffen.

zeer tevreden

Ruime keuze, goede prijzen, snelle bezorging

Zie boven

Hele goede service

Geen klachten over de service. Goed op de hoogte gehouden over vertraagde levering.

Mooie aanbiedingen

Het shirt gevonden in de kleuren van mijn fiets. Meteen besteld en snel in huis. Goede kwaliteit, en comfort. Mijn eerste aankoop van dit merk, maar beslist niet het laatste.

correct en snel

Hoger Einde-Zuid 13