Zoals beloofd

prima ondershirt sporten

Vorig jaar een set gekocht en deze weer aangevuld. Zeer tevreden

Prima product, prima prijs

Shirt was zoals omschreven qua kwaliteit als de maat. Ben er blij mee!

snel en precies

Beschikbaarheid van aangeboden materialen is correct. en levering altijd op tijd!

Ik had een cadeaubon gekregen die met heel veel moeite verzilverd kon worden. Jeroen deed werkelijk alles om uit te zoeken hoe we de bon konden gebruiken. Snelle reactie en uitstekend geholpen!

Prima, netjes verzorgd.

Kleding ontvangen in een stevige doos in het brievenbus formaat. Super!

Uitstekend !

Snelle bevestiging van order, snelle en verzorgde levering, prima info over bezorging, product 100% conform en prima verpakt , kortom : top !

Diverse spullen direct geleverd. Wielrenshirt was te krap, binnen twee nieuw shirt in huis. Klasse

super service

Ik had een bestelling geplaatst, maar bedacht me later over de maat, het was totaal geen moeite om deze nog aan te passen!!

Kwalitatief materiaal

Levering was vertraagd maar dat lag aan PostNL.

Gehele traject vlot verlopen van bestellen tot afleveren.

Te laat geleverd en maat shirt veel te klein

3 artikelen besteld. Volgens de site was alles op voorraad en zou het de volgende dag geleverd moeten worden. Helaas niet ontvangen. 2 dagen later mail aan hen gestuurd, bleek dat 1 artikel toch niet op voorraad was en uit Italië moest komen. Op hun site staat dat je een mail krijgt als het onverhoopt niet op voorraad is, zo'n mail niet gehad. Bestelling alsnog de volgende dag ontvangen. Een shirt van Rogelli besteld. Er stond dat er een Noord-Europese maatvoering is. Normaal heb ik maat XL maar voor de zekerheid 2xl besteld. Shirt was veel te klein, nog geen maat M. Rits was niet dicht te krijgen. Shirt retour gestuurd, kost me wel € 6,75 aan verzendkosten. Geld zou binnen maximaal 5 werkdagen maar meestal eerder op de rekening teruggestort worden. Die 5 dagen zijn al voorbij. Geld helaas nog niet retour ontvangen. Grote keus aan kleding en aanbiedingen, maar ze moeten hun eigen gestelde regels nog 's doorlezen zodat ze zich eraan kunnen houden.

Grote keuze en snelle service

Overzichtelijke shop met heldere beschrijving van produkten en prima prijzen.

Ik had in de winkel in Groningen fietskleding gekocht, maar 1 kledingstuk was er niet en heb deze online besteld. Deze was eerst niet op voorraad waarvan ik op de hoogte was gesteld en ook hoe lang het nog zou kunnen duren dat mijn bestelling er zou zijn. De bestelling was er keurig op tijd en de maat was gelukkig goed. Alles dus top.

Goede levering, maar produkt minder goed.

Castelli is een topmerk en altijd castelli-broeken gedragen. Echter, met deze aangeschafte koersbroek wil het niet. Al diverse fietsritten mee gemaakt, maar steeds problemen bij het zitvlak. Met de andere castellibroek, die nu vrijwel versleten is, waren er nooit problemen. Kunt u aangeven waar dit aan ligt?

bestellen, leveren en gaan met de kleding

goed en snel

Prima service en producten

Fietssokken besteld die goed verpakt binnen de aangegeven tijd zijn bezorgd!

Bestellen probleem met goede maat L werd XL

Ontvangst goed Probleem met maat werd duidelijk Terugsturen geen optie vw kado verjaardag

Gewoon prima service.

De communicatie rond de bestelling en het retourneren vond ik echt super. Adequaat en op tijd.

Top, supersnelle levering

Op vrijdagmiddag besteld. Op zaterdag al afgeleverd door DHL

probleemloze en snelle levering

snelle en adequate levering tegen laagste prijs

Leveren volgens afspraak geweldig

Bestelling geplaatst en binnen één dag werd het afgeleverd aan mijn huis adres.

Zeer snelle levering en erg scherpe prijs.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel