Ze doen wat ze beloven.

Shirt is snel geleverd.

Niet tevreden, terug gestuurd, en geld terug gehad, prima geregeld. Mijn dank hiervoor.

Top! Bestel je spullen hier!

Geef niet vaak reviews, maar hier maak ik even tijd voor. - snelle levering - snelle afhandeling van een gedeeltelijke retourzending - goede producten - 1 product na enkele weken helaas stuk en gedoe met Klarna betaling. Met behulp van klantenservice van fietskledingvoordeel door Jeroen en Zoe, supersnel, vriendelijk, duidelijk en perfect opgelost!

Goed en snelle bezorging

Het was goed

Betaalbare mooie sportkleding

Makkelijk online bestellen snelle verzending

Snelle, pwrfecte levering

De bestelling werd snel geleverd

Snelle levering en goede communicatie

Er werd direct contact met mij opgenomen toen bleek dat het product op dat moment niet direct leverbaar was.

Levering goed, geld vragen voor retourneren vind ik erg slecht.

Levering van de spullen goed, kwaliteit ook goed alleen geld vragen voor retourneren vind ik niet echt netjes.

Jammer

Shirtje zoals het advies aangaf een maat groter maar deze was toch te klein. Teruggestuurd maar nu dus 5,5 euro armer en geen shirt

Goede kwaliteit

Prettig

Super fijn en heel blij

zeer snelle verzending, top prijzen! en fijn contact met de klantendienst. Top TopTop meer kan ik niet zeggen

Snelle levering. Goed verpakt. Mooie kwaliteit

De beste prijs en kwaliteit en super snelle levering

Top bedrijf

Snelle en correcte levering. Duidelijk bericht wanneer je kan verwachten en als het verstuurd is. Top winkel!

Bestellen gaat snel en makkelijk. Snelle levering, het pakketje was de volgende dag in huis, zoals de webshop zegt.

Een helse rit die dankzij de medewerkers toch nog een positieve ervaring werd.

Bestelling liep aanvankelijk meer vertraging op dan verwacht. De levering die daarop volgde heb ik niet ontvangen (afgeleverd op een fout adres, niet de eerste negatieve ervaring met Post. nl). Na wat berichtjes en enkele telefonische gesprekken zorgden Zoë en Jeroen voor een gepaste oplossing. Uiteindelijk alles dan toch mogen ontvangen.

Ben zeer tevreden snel bericht van hoe of wat , en een snelle levering .

Snel verzonden en tevreden

Goede prijs kwaliteit verhouding

M'n fietsbroek was te klein,teruggestuurd en binnen n paar dagen was 't geld weer terug gestort....klasse

Goede site, snelle levering, doen wat ze beloven.

Zeer tevreden met mijn aankoop.

Levering overeenkomstig en op tijd

Uitstekend produkt,alleen jammer dat deze niet in 3 xl verkrijgbaar is.

Uitstekend produkt, alleen jammer dat deze niet in 3 xl verkrijgbaar is.

een prima ervaring

Dit is de eerste keer dat ik hier wat besteld heb en meteen een voltreffer, een prachtig wielershirt

Altijd goed.

Prima service, Fijn personeel en bijzonder kundig

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel