Snel en goede bezorging

Snel en oede bezorging.

kwaliteit door advies en goede logistiek voor een redelijke prijs

3de bestelling ook weer prima afgehandeld

fijne winkel, fijne klantenservice

in de winkel vriendelijk en behulpzaam personeel. zelfde ervaring online. Goede service.

Ben zeer tevreden over de behandeling

Prima service netjes verpakt heb alleen 2 artikelen ietwat te groot besteld .

super adres!

Supersnelle levering, goede kwaliteit kleding.

Het item klopte precies, en een snelle levering.

Snel bezorgd en prima kwaliteit

Het is jammer op de website niet te kunnen filteren op de specifieke details bij de artikelen die je zoekt. Maar voor dit geld is wat je krijgt echt prima! Wordt snel bezorgd, dus je hoeft ook niet te lang te wachten. Ik zal er zeker vaker kopen.

Geleverd wat ik bestelde en snel, Ik ga zeker weer een bestelling bij ze plaatsen.

Keurige levering

Keurige levering, prima prijs kwaliteit verhouding

snel geleverd maat handschoenen te klein retour gestuurd geld snel terug gekregen

Uitstekende kwaliteit en service

Was op zoek naar een goede MTB fietsbroek. Die was snel gevonden en besteld. Afhandeling, betaalopties en levering zijn allemaal prima op orde. En die broek? Echt kwaliteit, top!

Goede snelle service

Shirtje retour gedaan en weer een snelle levering terug met het andere shirtje.

Er was een foutje geslopen in mijn bestelling, maar deze is snel, zorgvuldig en goed opgelost!

Fijn om te ervaren dat als er een foutje wordt gemaakt dit ook snel en goed kan worden opgepakt. Zeer tevreden over de klantvriendelijke service.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Prima snelle levering alleen jammer dat retour verzenden niet gratis is

Bedrijf dat klopt

Al regelmatig besteld hier, snel, doen wat ze zeggen.

Gewoon goed, zoals je mag verwachten

Komen levertijd niet na.

Op de site geven ze 1 tot 2 dagen aan. Na 2 dagen komt er een mail , is in backorder.

Webshop goed - afhandeling klachten slecht

Ik heb bij jullie besteld omdat jullie snel konden leveren volgends de webshop. Na de een aantal dagen nog niks te hebben ontvangen - mail gestuurd met de vraag wanneer er geleverd zou worden GEEN enkele reactie gehad.

Perfect in orde!

Goeie maattabel. Goeie kwalteit. Vlugge levering. Alles was perfect OK!

Favoriete webshop

Zeer ruim en veelzijdig assortiment tegen zeer lage prijzen. Snelle levering en goed verpakt.

Goede kwaliteit en snelle levering

uitstekend

snelle behandeling

Mijn eerste bestelling en zeer te verdedigen.

Alles was zo als op de site omschreven en goed ingepakt voor verzendings. Prijs kwaliteit top.

Service goed, jammer dat het product daarna stukken goedkoper is.

Super snelle service en levering en precies wat er besteld is. Wel jammer dat er vervolgens flinke korting op het product komt in de week dat ik het besteld heb. Dus vandaar de matig, anders had ik wel 4,5 ster gegeven. Voor mij valt dit ook onder service. Groetjes Jeroen * Na mijn beoordeling meteen contact gehad met fietskledingvoordeel.nl, ze hebben inmiddels de korting terugbetaald, super service!! Vandaar de volledige 5 sterren!

Goede en snelle bezorging , ook het gevraagde correct

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel