Snel, correct

Beste prijs

Goede snelle levering .

Goed product, goede prijs en snelle levering

Mooie retro handschoenen voor zeer comfortabele grip !

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering... fietsshirt ging door brievenbus. Geen belachelijk grote doos.

Top web site en service

Hele goedexservice snelle reactie van medewerkers goede kwaliteit spullen

Voor het eerst besteld goede kwaliteit top

Snelle verzending

Productkleur niet conform de site

Top geregeld

De volgende dag geleverd, prima prijs en kwaliteit.

Snelle levering en prima prijs

Ik wilde graag de bergtrui van de Giro 2022 van Castelli. Die was bij Fietskledingvoordeel nog in mijn maat beschikbaar en ook nog gunstig geprijsd. De levering was de volgende dag door de brievenbus dankzij een efficiënte verpakking.

Goede ervaring met klantenservice

Helaas voldeden de artikelen niet aan mijn verwachtingen en heb ik alles terug gestuurd. Het viel allemaal heel erg klein. Maar verder prima bedrijf om iets te bestellen.

prima en snelle service

Goed en Snel Net als in de winkel. Goed geholpen.

Goed, behalve dat je de retouren zelf moet betalen.

Levering ging goed. Retour zelf betalen is minder.

Snelle correcte levering

Prima producten.

Hfrjhgghjgtfhjjjbvcbb

B7b6v5f5f7h7vrv7bibtv

Super snel geleverd!

Kwaliteit van de wielrensokken prima!

Leuke aanbiedingen, binnen een dag geleverd

Ik heb een mooie set gekocht, een jersey en een fijne fietsbroek. De keuze is reuze en snel geleverd!

Zeer vlotte levering, goed materiaal

Snel- prijs kwaliteit-bestel nog een paar

prima ervaring

besteld en de andere werkdag geleverd. kwam op deze naam als subleverancier van Bol.com, direct bestellen daar bleek voordeliger omdat er een 10% kortingsactie was. 1 reden waarom ik geen 5 sterren geef is dat op het domein fietskledingvoordeel.nl tot 3x toe een melding kwam dat de verbinding niet veilig was. Lijkt me wel nuttig om de certificaten na te zien, want als er iets in online bestellen land cruciaal is dan is het vertrouwen en veilig bestellen

goede en snelle aflevering

maat voering van produkten [juiste maat] blijven een punt van aandacht.

Snel en goed.

Bestellen via webshop ging makkelijk. Afrekenen ook. Het goede product op tijd geleverd. Keurig verpakt.

snelle levering, helaas klopt de maatvoering van de handschoenen niet

De site is overzichtelijk, de producten werden snel geleverd. Oponthoud werd direct gemeld. Minpunt was de maatvoering van de bestelde fietshandschoenen. De maat L bleek in de praktijk eerder een S, de XL een te kleine L. Dat soort informatie zou bij het product moeten staan. Nu zijn de onnodige kosten voor het retour zenden voor mijn rekening. Om over de totaal onnodige milieubelasting nog maar te zwijgen.

Snelle levering, prima verpakt

Tube crème voor de Vierdaagse. Snel gevonden en besteld.

Snel

Hoger Einde-Zuid 13