Uitmuntend

Supersnelle levering

Top product snelle levering

prima spullen voor een redelijke prijs

Een jack besteld, twijfelde tussen L en XL. Normaal bestel je ze beide en stuur je de jack die niet past terug. Omdat terugsturen € 5,50 kost, heb ik alleen een L besteld. Die was te klein. Aangemeld dat ik de jack wilde retourneren omdat deze te klein was en direct een XL besteld. Jack XL kwam de dag erop al binnen; prima service. Drie dagen later kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling onderweg was. Bestelling? Gebeld en bleek dat fietskledingvoordeel een XL jack naar me verstuurt omdat ik aangegeven had dat L te klein was. Goed initiatief, maar laat dat de klant even weten... Afijn de jack weer teruggestuurd (zonder € 5,50 kosten).

Okay

The only thing that does not make sense to me is. I order a product that is available. I pay for this purchase. And then email lata it says product not available. Other then that I did not had to wait long to receive my items.

Gewoon goed

Hij past goed zit goed dus gewoon goed

Goede website en verkoopafhandeling

De website geeft goede informatie over het product en de maat. De verkoopafhandeling verliep prima en soepel. Het enige is dat ik daarna 'gebombardeerd' werd met reclamemails waar ik niet om gevraagd had. Afmelden verliep overigens weer wel prima. Vier sterren in plaats van vijf vanwege de opdringerige ongevraagde reclame.

Supersnel

Echt duidelijke site, super snelle levering. Fietsbroek kan ik nog niet echt beoordelen. Denk ik. Nu leenfiets met onmogelijk zadel. Dus mijn eerste trip maar 35 km. Zadelpijn! Ik hoop dat wanneer ik mijn fiets terug heb een betere beoordeling kan geven. Ansders heb ik 70 euro weggegooid. Hij zit wel mooi dat wel. En de broek is niet te zien onder een jurk of broek. Ook fijn.

Snelle levering!

Ik was op zoek naar vervangings rubber voor mijn SKS hogedruk pomp, via Google kwam ik bij Fietskledingvoordeel.nl terecht. Verpakking van 10 stuks besteld, de andere dag in de brievenbus, ik kan weer jaren vooruit.

Voldoende

Mijn order werd in twee delen bezorgd en duurde bijna een week voordat ik alles in huis had. Positief is dat helpdesk wel snel en accuraat reageerde op mijn e-mail.

Heldere site prima afhandeling

Uitstekende service omdat de ruiltermijn werd verruimd omdat het cadeau betrof die pas 14 dagen later werd gegeven

Altijd snel en betrouwbaar

Aflevering gemist, direct retour afzender door DHL

Het pakketje werd een dag te laat bezorgd. Omdat er niemand thuis was heeft DHL het pakketje na 1 x aanbieden direct weer terug gezonden.

goede service

alles keurig op tiijd geleverd en retour werd netjes afgehandeld

Product snel geleverd.

Zeer tevreden met het bestelde product en snel geleverd.

Sneller in huis dan ik dacht

Na 23.00 besteld, toch volgende dag in huis. Grote klasse

Goede en snelle levering

Ruime keuze en kwaliteit

Snelle service en financieel afhandeling

Zie kop

Fietskledingvoordeel houdt zich aan z'n woord.

Helaas was het fietsondergoed niet helemaal naar wens. Er zitten naden op de plek van het zadel. Teruggezonden en snel mijn geld terug gehad.

Goed georganiseerd duidelijke website en snelle service

Een 10 op 10

Snel,accuraat en competitief

Vintage wielerbroek in prachtige uitvoering

snelle levering, goede productomschrijving!

bestellen ging soepel, levering snel en product zoals omschreven op de site. Heel fijn allemaal!

Na een initiele eerste (proef)bestelling (doe ik meestal als ik nog geen ervaring met een shop heb) gedaan te hebben die prima werd afgewikkeld heb ik een tweede bestelling gedaan. De communicatie over de status van de bestelling, de afwikkeling en levering van de goederen gaan allemaal probleemloos. Wellicht heb ik dit gemist maar voor mij zou het prettig zijn als je ook kunt kiezen voor avondbezorging (daar mag best een extra vergoeding tegenover staan) maar dat is dan ook het enige. Het zal me niet weerhouden vaker een bestelling te plaatsen. Al met al een zeer prettige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Retour sturen kost geld

Het zou fijn zijn geweest als vooraf wat duidelijker wordt vermeld dat het retour sturen geld kost. Bij kleding is het toch vaak maar de vraag of iets past.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel