Prima informatie Razendsnelle levering Snelle terugbetaling na retour Echt top

Meedenken met de klant

Toen mijn maat niet meer beschikbaar bleek te zijn bij de leverancier, wat netjes en vriendelijke werd gecommuniceerd, volgde een advies voor een passend alternatief.

juiste artikel op tijd geleverd

Aflevering conform afspraak. Artikel voldoet aan de verwachtingen.

Prima product, prijs en levering.

Goeie site, prima aanbiedingen van prima merkproducten.

Gewoon netjes

Snelle levering, duidelijke communicatie. Altijd netjes. Goede prijs/kwaliteit en overzichtelijke website

Goede webshop, prima prijzen, snelle levering, verpakking ook goed.

Goed. De kortingscode kan je makkelijk vergeten / ontgaan. Dat voelt een beetje raar. Voorts kunnen de foto's van de artikelen op de site een stuk beter.

Snelle levering, prima verzorgd!

Zeer goede customer service

Prima informatieuitwisseling en snelle feedback.

vlot geleverd

en goed uitgevoerd

Goed, geen klachten.

Dank voor de snelle bezorging.

Snel en geheel volgens afspraak.

Overzichtelijke website, gemakkelijk bestelproces. Mooie kleding, goede maat.

Goed aanbod, snel en vriendelijk

Groot aabod aan fietskleding, hoewel vooral de wielershirts elders goedkoper zijn (bijvoorbeeld Mantel). De wielerbroeken waren echter wel goedkopen bij Fietskledingvoordeel, dus had ik een redelijk grote bestelling geplaatst. Helaas bleef deze bestelling 'in behandeling' staan nadat de betaling niet gelukt was door een storing. Toen ik de winkel belde, werd ik vriendelijk te woord gestaan door een medewerker die mij vertelde dat ik de bestelling opnieuw moest plaatsen. De bestelling was helemaal in orde en retourprocedure was duidelijk. Al met al een goede ervaring!

Snelle service, goed bereikbaar klantenservice

Na aankoop directe bevestiging. Binnen enkele dagen product ontvangen, die moest helaas terug omdat te kleine maat was. De retour procedure is snel en probleemloos verlopen.

Snel en keurig afgeleverd

Binnenbroek t.o.v, short te klein.

Ruime keuze voor elke portemonnee

Ik slaag hier altijd zowel online als in de winkel met vriendelijk en deskundig personeel.

Service top

Klacht over een wielerbroek werd snel en met volle tevredenheid opgelost. Prima service!

Goede spullen

Het ziet er goed uit

Snelle levering, goede website goede prijs

Ze doen wat ze beloven.

Prima geregeld, alles naar wens

Klantenservice goed te bereiken en hulpvaardig

Liep vast mijn bestelling (verzilveren cadeaubon lukte niet), gebeld en goed geholpen. Gewoon besteld en bedrag cadeaubon terug gekregen.

ik ben erg tevreden over fietskledingvoordeel

Mooi tenue, prima prijs en kwaliteit. Snelle levering!

G

T

Keurige overzichtelijke website

Een duidelijke website met veel aanbod en goed geprijsd. Helaas is mijn (brievenbus) pakketje nooit bezorgd door DHL, dus kan geen oordeel geven over de kwaliteit van het product.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel