tot nu toe prima.

Aardige mensen van hun helpdesk. Denken mee als het gaat om maten van de kleding. Royaal als het gaat om ruilen (als het niet past).

Schoenen waren zoals aangegeven kleiner uitgevallen. Fijn dat je hierop merkzaam gemaakt wordt. Ze paste dus prima en zagen eruit volgens verwachting. Blij mee

Gewoon zoals je mag verwachten: bestellen ging goed, bezorging binnen de termijn die op de site stond en de spullen zijn goed.

Mijn kleding werd een dag na dat ik had besteld al geleverd en de kleding zat goed. Ik ben tevreden!

Prima wielrenshirt en inderdaad de volgende dagbezorgf

supersnel en netjes geprijst

diverse malen besteld en altijd zonder problemen supersnel met altijd een extra10% korting

Retour sturen

Zeer snelle afhandeling en geld retour.

Weinig updates

Bestelling geplaatst met het idee volgende dag in huis, krijg zaterdagavond bericht dat iets op nalevering is. Strookt dan niet echt met de eerst afgegeven levertijd.

Goede service!

Helaas was een bestelde niet meer voorradig. Ik werd keurig gebeld en het geld had ik snel terug. De overige spullen in goede orde en snel ontvangen!

Goede service een aanrader voor meer mensen dankjewel.

Snel en makkelijk

En bij out of stock eerste zending snel verstuurd. De rest kwam een dag later.

Goed geregeld. Snel geleverd, mooie helm voor een goede prijs

Enige minpunt is dat je niet gratis kunt retourneren, maar dat hoefde gelukkig niet.

Mooie giro d italia pet Snel geleverd

bestelling/levering ging OK, retour minder.

heb vorige week bestelling teruggestuurd via Post\NL maar van jullie geen bevestiging gekregen en een creditering. wil dat wel graag nu hebben. dan ga ik een nieuwe bestelling doen voor fietskleding.

Snelle levering tegen scherpe prijs

Grote hoeveelheid energie repen gekocht: snelle verzending en scherpe prijs. Halve ster eraf omdat de houdbaarheid slechts 6 maanden was: dat wordt dus dooreten. Zou best genoemd mogen worden in de advertentie.

Ruime sortering, goede voorraad, prima communicatie

Breed assortiment waar veel te kiezen valt. Er was op één artikel een backorder. (1 extra leverdag) Daar werd netjes over gemaild dat ik kon kiezen om de overige artikelen alvast te laten sturen of te wachten tot de volledige order compleet zou zijn. Men biedt de mogelijkheid om te kiezen voor een afleverpunt.

Snelle levering!!

snelle levering niks van te zeggen

de bestelling was zo binnen, in mijn geval 2x omdat ik in 1e instantie de verkeerde maat besteld had . Daarentegen het terugsturen duurt bij jullie wel heel erg lang en omdat ik ook 2x betaald heb en wacht op teruggave van het geld van de eerste bestelling duurt dat ook lang

Correcte en vlotte afhandeling van de bestelling

Duidelijk aangegeven welke kleding op voorraad is met betreffende kledingmaat. Keuze uit diverse merken. De website is overzichtelijk, hierdoor is het kiezen makkelijk.

Zeer goede service

Zeer goede service.

Prima kwaliteit en snel geleverd

Great help from customer service

My order was lost by DHL, the customer service person re-sent it with Post.nl, arrived the next day.

Levering als beloofd en kwaliteits Jack

Alles wat beloofd wordt is ook daadwerkelijk waar.

Wat een service!

Ik had een bestelling geplaatst, echter was deze niet goed in het systeem doorgekomen. Telefonisch contact gehad en bestelling in orde gemaakt. Het verzoek geplaatst om via PostNL het pakketje te laten bezorgen op een afhaalpunt, omdat ik de bestelde artikelen voor een bepaalde datum nodig had. Pakketje bleek toch bii DHL aangemeld te zijn. Direct telefonisch contact opgenomen en Zoë heeft ervoor gezorgd dat mijn pakketje toch via PostNL de volgende dag bij mij terecht is gekomen. Top service én heel blij met mijn bestelling!!

Ben zeer tevreden met fietsvoordeel.

Ik kwam het toevallig tegen toen ik iets moest opzoeken op Google.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel