Aangegeven levertijd werd niet nagekomen.

De levertijd die bij het plaatsen van de order werd opgegeven werd niet gehaald. En dat is vervelend wanneer je de kleding al snel nodig hebt.

Maat xl was geen xl

Voor een slanke man van 190 cm had ik een xl pakket besteld. Hij heeft van elk merk xl. Dit pakket was echter veel te klein. Jullie maatvoering klopt niet.

De bestelde spullen heb ik nog steeds niet binnen graag contact met mij opnemen hierover alvast beda

De bestelde spullen heb ik nog steeds niet binnen graag contact opnemen met mij Grt Peter.

Zeer klantgericht

Een supersnelle levering en de service bij omruiling naar een andere maat is geweldig!

Goede communicatie en snelle levering

Producten naar verwachting.

Snelle service en levering

Zeer goed !

Fijne webshop en mooie prijzen!

Mijn favoriete winkel voor al mijn fietsattributen. Mooi assortiment en leuke prijzen. Aanrader!

Snelle levering, alles prima

Snelle levering en goed product.

Uitstekende ervaring

Snelle service. Ik had een Castelli-shirt besteld maar mijn adres was onvolledig. Ik werd hiervoor opgebeld door een vriendelijke wernemer. De volgende dag had ik al mijn bestelling. Mooi shirt en past perfect.

Te klein

De artikelen vallen zeer klein uit waardoor ze niet goed passen , jammer

Goedkoop en supersnel bezorgd

Castelli merkkleding gekocht, goedkoop en savonds besteld volgende dag voor mijn rondrit begon al in huis.

Goede artikelen en goede service

Goede artikelen en goede service. Het bestelproces verliep soepel en vlot, alsmede het bezorgen, zeer tevreden

Prima website en snelle verzending

Je kan op de website prima alles aan de hand van het filter. De prijzen zijn scherp. Wel een beetje jammer dat ik een dag later 4 euro meer moest voor hetzelfde artikel.

Snelle levering mooi product

goede prijzen, snelle levering

Duidelijke site, met ruim assortiment aan spullen

Het fietssetje dat ik besteld had, zag er heel mooi uit. Helaas bleek de broek die erbij hoorde niet geschikt voor mij, omdat ik lange tochten fiets. 5 tot 6 uren op de fiets. Na telefonisch overleg kon ik de broek, die voor 2 tot 4 uren fietsen is, terugsturen en die werd omgeruild voor een broek voor lange fietstochten. Bedankt voor deze service. En een dankjewel voor de vriendelijke Simone.

Zeer snelle service Gratis verzending! Prijs was al scherp, maar werd nóg scherper met de kortingscode Verzending ook heel rap, kortom zeer tevreden.

Goed en snel verzonden !

Goed en snel.

De bestelde artikelen waren in een perfecte toestand en zeer deugdelijk verpakt, en de levering/bezorging was zeer snel.

Prima kwaliteit voor een leuke prijs

Prima kwaliteit voor een leuke prijs.

Kwaliteit voor een scherpe prijs.

Twee Regen jacks aangeschaft waar wij blij mee zijn. Snel en correct geleverd.

Veel keuze

Veel keuze op de site. Het Fausto Coppi shirt was als cadeau bedacht. De ontvanger was er heel blij mee. Goed verpakt, snel geleverd. Kortom, Prima

Goed en snel

Fietsbroek besteld en de volgende dag al in huis. En dat ook nog voor een zeer scherpe prijs. Super(web)shop!

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel