Ruime keuze in fietskleding. En ook geleverd.

Snel en betaalbaar.

Artikel was in een etmaal geleverd, en voldeed volledig aan de verwachtingen.

Bestelling niet ontvangen

Mailtje ontvangen dat de order compleet is en dat er een nieuw bericht zou volgen als deze aan dhl zou worden afgegeven maar daarna bleef het stil.

simpel, bestelling plaatsen en de dag erop ontvangen

zie bovenstaand

geweldig

Goede website en prima communicatie

Excellent

Quick delivery and great product. Very happy

Tevreden over mijn aankoop

Twee fietshelmen gekocht met extra korting. Levering duurde enkele dagen, geen probleem. Wat mij betreft hoeft het niet gelijk de volgende dag. Ik kreeg ook bericht dat één van de helmen in backorder stond. Zodoende wist ik waar ik aan toe was.

Retouneren is niet fijn

Wielrenshirt had geen aansluitende mouwen en dit kon je niet zo op merken vanaf site. Toen wilde ik omruilen voor ander product en blijkt dat retouneren je hoge kosten oplevert dus voor mij niet meer..

Snelle bezorging, goeie service.

Na bestelling de volgende dag al in huis. Helaas paste het shirt niet. Retour aanmaken was snel geregeld met mail die je al krijgt bij het bestellen. Retour sturen is niet gratis, maar dat is prima, want dan worden deze kosten iig inzichtelijk gemaakt.

Prima product en snelle levering

Prima 3/4 wielrenbroek voor redelijke prijs

Zéér snelle levering

14h na bestelling al in huis. Product als beschreven. Stevige, krachtige lamp, batterij meegeleverd. Mooie lichtbundel mét cutoff om je medeweggebruikers niet verblinden. Kom hier zeker terug!

Mijn bestelling werd vlot geleverd.

Zie boven.

Snelle bezorging en snelle terugbetaling.

Helaas was het bestelde shirt niet goed van lengte .Terugbetaling super snel.Heel blij mee.

Zeer ruime keuze en concurrerende prijsstelling.

Eerst even gebeld om te vragen over de voorraad en bezorgdatum. Zeer vriendelijk geholpen en de gegeven informatie was duidelijk en correct.

Snel en betaalbaar

Geen nadelen tot dusver.

Zeer snel en mooie producten

Zo moet dat ,gene zever bestellen en op tijd leveren top

Prima, vertrouwd en snel.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Zowel via internet als in de winkel zelf.

Fietsbroek

De maat is goed maar bij de billen veel te wijd!! Stuur het artikel dan ook retour.

goede comunicatie en een mooi product

Ik vond het fijn dat er goede comunicatie was over het product dat niet op voorraad was en een paar dagen later kwam. Een paar dagen later kwam het inderdaad binnen en ik ben blij met dit product, mooie kwaliteit.

Snel en correct

Snel en correct