Positief

Geleverd zoals besteld alleen later

Super geholpen!!

Ik had een vraag over de pasvorm van een shirt. Ik kreeg super snel een heel duidelijk, persoonlijk en eerlijk antwoord. Het shirt paste na bestellen uiteindelijk perfect.

Perfecte service.

Fietshandschoenen besteld en zijn perfect. goede afhandeling. Ook goed prijs kwaliteit is goed.

Ondanks backorder, vlot geleverd!

Helaas was mijn bestelling in backorder geplaatst. Dit berich kreeg ik wat laat maar toch vlot geleverd uiteindelijk.

Prima service en goede kwaliteit.

De artikelen zijn van goede kwaliteit en absoluut niet duur. Ik kreeg een mailtje dat r vertraging is in de levering want het voorradig. Ik die mail keurig een schema wanneer de artikelen er wel zijn. Netjes.

Goed assortiment, minder oplettend bij verzending

Goed assortiment en prijsstelling. Verzending was snel en keurig geregeld. Helaas was niet de volledig opgegeven adressering gebruikt. De bevestiging van de bestelling vermeldde de juiste adressering, de verpakking helaas niet. Dit is even een aandachtspuntje voor de firma Fietskledingvoordeel.nl

Fijn praktisch contact

Bestellen ging vlot, levering zou net te laat zijn geweest. Na belletje en overleg praktisch opgelost.

niet correct

Als je kleding niet goed is ,te groot ,te klein is het raar dat je moet betalen om het te retourneren.

goede service

Jullie service is goed, nu die van DHL nog. Bedankt voor de snelle actie, ik kan nu met mijn nieuwe kleding op vakantie dankzij jullie

Verzending verliep keurig

Als je iets wil ruilen is dit zeer omslachtig m. Je moet zelf eerst iets uitprinten maar als je geen printer hebt is dat erg lastig. Dit vind ik dus slecht.

Heel goed voor mekaar

Goed voor mekaar

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Geleverde artikelen voldeden aan verwachting. Bestelling werd op tijd geleverd en was goed te volgen.

goed geregeld

de bestelling is vlot geregeld en ontvangen dank u

Erg klantvriendelijk

Erg goed geholpen door een vriendelijke medewerker.

Goede en correcte webwinkel.

Zeer goed.

zeer snelle levering, keurig verzorgd postpakketje

Prima site. Levering zoals belooft.

Ik heb al eerder naar volle tevredenheid besteld op jullie site. Betrouwbaar en goede services.

Goed, snelle levering!

Mooi producten en snelle levering

Prima afhandeling van mijn bestelling.

Vlot te bestellen, goede info over bestelproces, goed afgeleverd en kleding past goed en voldoet prima.

Fiets deal zonder spijt

In bezit iets meer dan 1 week,binnenbroek iets aan de grote kant en buitenbroek is nog groter.Dit besteld met dat maarhulp maar dan zou ik nog 1 maat groter moeten bestellen. Kwalitatief goed spul.

Prachtige en goede levering

Makkelijk besteld en snel geleverd

Geleverde maten iets te krap, prima geholpen door hele vriendelijke klantenservice Nieuwe geleverde kleding gaat vast goed zijn Keurige correspondentie via e mail

Vlot geregeld

Fietsbroek bestellen ging soepel en de levering was supersnel.

Altijd prima in orde!

Het gevraagde word prima afgeleverd, bij een miskoop altijd een correcte afhandeling. Zeer tevreden over service.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel