snelle service

bevestiging bestelling was heel snel. persoonlijk ingrijpen inzake een probleem met mijn adres, en direct aangepast. snelle en vlotte afhandeling en levering

tevreden

Uitstekende service en belangstelling voor de klant!

Een artikel was niet leverbaar en daar werd ik keurig op gewezen, ook was er belangstelling voor het eerder had gekocht. Later was het bewuste artikel wel leverbaar en werd ik daarover bericht. Het werd toen dezelfde dag nog verstuurd. Top!

Correcte afhandeling

Goede kwaliteit/prijs Snelle levering

matig

gedoe met terug sturen en het betalen daarvan ook vind ik het bestelde product van matige kwaliteit

jammer deze keer

als ik iets bestel bij fietskledingvoordeel is altijd goed geweest, helaas deze keer niet de volgende keer beter.

Goed, snel, retourneren mag beter

Meerdere dingen besteld, onderhoudspullen en een wielershirt. Zeer snel en adequaat geleverd, super! Echter was het shirt dat ik bestelde (veel) te klein. Om te retourneren moet je zelf de kosten betalen a 6,25. Je kunt dus beter zeker weten dat je de goede maat bestelt om hoge retourkosten te voorkomen.

Veel keus, snelle levering

Veel keus, snelle levering. Prima kwaliteit..

Precies wat ik zocht

Goede kwaliteit van mijn aangekochte spullen

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik had een fietsshirt en onderhemd besteld en de levering was binnen een dag.

zijn altijd goed

Ik ben tevreden en bestel daar iedere keer aanrader.

Alles netjes geregeld en afgehandeld

Verder geen Op of aanmerkingen.

Perfecte service

Had een bestelling geplaatst. SKS COMPIT/E+ de SKS COVER IPHONE 11 PRO. Het pakketje werd snel en goed ingepakt geleverd. Op jullie site waren er 2 covers voor mijn iPhone 11. Ik was ervan uitgegaan dat ik de pro had. De cover was echter te klein en ik kwam erachter dat ik de pro-max had. Na telefonisch contact met de servicedienst heeft de vriendelijke dame nog contact gezocht met de fa SKS en zijn er zo achter gekomen dat de cover 11 pro-max niet gemaakt wordt. De service dienst heeft mij geadviseerd om de bestelde cover om te ruilen voor de universele. Alles is goed gekomen. Echt een pluim voor jullie service dienst. Prima en tot zover bedankt.

Goed en snel geleverd

Prima prijzen en goede kwaliteit.

klantvriendelijk

Ik was aangenaam verrast door de service van het bedrijf

Snelle levering.

Wielerschoentjes weer als nieuw.

Goed, maar wel wat meer informatie nodig

Ik heb een mooie fietsbroek, shirt en jack ontvangen. Duurde wat lang, maar kreeg daar wel netjes bericht van. De kleding zit goed, maar het Italiaanse merk zit duidelijk strakker dan de rest. Daar mag best wat meer informatie over gegeven worden, zodat je een maatje groter kunt kiezen.

Hele fijne hulp!

Wij zijn super goed geholpen in de winkel! Zelf nog niet zo veel verstand van wielrennen en de benodigde kleding, maar werden goed geholpen. Niet direct de duurste producten aangeraden gekregen, wat erg fijn is bij het beginnen van een nieuwe hobby. Tevens ook goed advies over wat goed past bij mijn lichaamsbouw. Hier komen we zeker terug!

Snelle levering prima stof en pasvorm.

Prima en zeer correct

Prima site Snelle en correcte levering goede service en snel Goede feedback back ! Betrouwbaar !

Super collegiale en professionele persoonlijke hulp

Mijn bestelling was betaald, maar MM maakte een fout. De winkel opgebeld. Buitengewoon aardig en professioneel geholpen. Meteen alles gecorrigeerd en alles op tijd gekregen. Heerlijk on the bike met een perfect nieuwe fietsbroek! Top! Dank je wel!

goed snel juiste product

goede omschrijving snelle levering juiste product

zeer fijne fietspet

Supersnelle levering van een prachtig shirt

Betrouwbaar Heldere regeling bij ruilen Mooie website Oneindig veel keuze Goede verhouding prijs kwaliteit

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel