Correct en snel geleverd.

Levering tijd was erg lang

Het duurde lang voordat de bestelling binnen was en verstuurd kon worden .verder alle service bij retourzenden ok

Snel en netjes!

Ondanks dat er een item in backorder stond is mijn bestelling snel en netjes geleverd. Wel jammer dat een retourzending voor rekening van de klant is!

Ruime keuze, goede orijzen en snelle levering

zeer goed

zeer snelle levering van mijn bestelling super bedankt

Het juiste product snel geleverd.

Hele goede service...

Na foute bestelling (via BOL), zijn er kosteloos 2 artikelen opgestuurd, om te kijken welke de juiste was. Waar vindt je nog zulke service? Bedankt Simone voor het meedenken.

Prima levering

Ruime keuze, eenvoudig bestel proces, snelle levering. De omdoos zou wel wat kleiner hebben gekund, hetgeen veel plastic zou hebben bespaard. Producten ware echter goed beschermd

Heel vriendelijk, kreeg een mailtje dat ik iets vergeten was in te vullen , was zo geregeld en de volgende dag had ik mn shirt binnen

Deze knie stukken van 21 Virage vallen klein uit

De knie stukken van 21 Virage vallen klein uit, daardoor laat de elastiek welke om de bovenbenen zitten een afdruk op de boven na, die 1,5 dag na gebruik nog steeds zicht baar is. De elastiek bestaat uit een soort klemmende nopjes, die erg strak zitten en juist die nopjes blijven bij zichtbaar op de bovenbenen. Alsof ze er "gebrand" zitten.

Prima pakkie, iets kleurverschil

Compleet pak gekocht; broek en shirt; past goed, maar er zit wat kleurverschil in het rood van de broek en het rood van het shirt. Niet al te storend verder.

Goede after sales!

Ik heb een paar 'Limited edition' Sidi-schoenen besteld, hier zat echter een fabricagefoutje in. Dit is zeer netjes opgelost door Fietskledingvoordeel.nl Kom zeker weer een keer terug :-)

Prima kwaliiteit en levering

Contact is met betrekking de levertijd prima geweest. Artikelen zijn van uitstekende kwaliteit. Jammer dat er toch wel meer wachttijd op de artikelen zit dan verwacht. Maar als je ruim optijd besteld hoeft dit geen bezwaar te zijn.

product zoals omschreven, alles ok.

Goede prijs-kwaliteit verhouding eigen merk, service kan beter

De producten van 21Virages zijn prima, zeker voor het geld. De levertijden op de website van andere merken zijn niet altijd correct. Wat best irritant is, is dat als je op de website iets hebt bekeken je vlak daarna een mail krijgt met wat je zonet hebt net bekeken. Dat kan je helaas niet uitzetten. Het verdere contact is altijd goed.

Te weinig communicatie als er een nalevering is.

Er werd na mijn bestelling wel gezegd dat er tot 5 werkdagen vertraging kom optreden. Dit werden uiteindelijk 25 zonder dat ik hierover geïnformeerd werd. Toen ikzelf uiteindelijk contact zocht werd mij doodleuk gevraagd of ik nog eventjes geduld kon hebben….

Klantvriendelijk. Mails worden vlot beantwoord. Goede ervaring.

Producten zien er goed uit, voldoet aan de verwachtingen

Goede prijs kwaliteit verhouding, mooi vlot geleverd

Alles netjes geleverd en geld terugbetaald

Spullen netjes geleverd, alleen broeken toch veel kleiner dan ik had verwacht, maatvoering is tegenwoordig super-onbetrouwbaar geworden, overal helaas. Na retour snel geld terugbetaald, dus dat is allemaal prima.

snelle levering!

Binnen 12 uur na de bestelling al geleverd; fijn!

Snel geleverd.

Goed net als de compagnon wieleroutfits.

Goede prijs prestatie verhouding.

Correcte en snelle levering.

top

snelle, correcte service ! een aanrader om hier te bestellen.

ruim assortiment, snelle levering

Ik heb tot nu toe goede ervaringen

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel