Heel snel

Snelle levering en communicatie bij een vraag over de prijs.

Perfect!

Mooi wat ik ervan verwachtte en goede service!

Perfecte service

Helaas was een artikel te klein en anderen nog steeds niet te leveren. Het contact met en de afhandeling door de service afdeling was perfect en maakte alles goed.

Snelle afhandeling

Door een nabestelling 2 dagen later geleverd, terugsturen op mijn eigen kosten goed gegaan.

Top service en snelle levering

Duidelijke website, besteld en volgende dag al in huis. Goede kwaliteit, kortom, echt super tevreden.

Ik moet er nog een beetje aan wennen

Het is een leuk petje, maar wel een beetje klein, vind ik. Maar misschien hoort dat zo.

Goed verzorgd

Leveringen en verpakking is goed verzorgd bij Fietskledingvoordeel. Levertijden zijn soms iets misleidend: op site volgende dag in huis/1-2 dagen. Vervolgens krijg je bericht dat er backorder is en er enkele dagen bijkomen. Maar al met al is dat het wachten waard.

Het product is prima

Ik vind het onprettig als je een maat te klein hebt besteld je voor retour zending moet betalen

GOEDE PRIJS EN SNELLE LEVERING

GOEDE PRIJS EN SNELLE LEVERING

Perfect product en snelle levering

Was op zoek naar een petje voor onder mijn fietshelm. Zag twee versies die me het hele jaar van pas worden en bestelling gedaan. De kwaliteit van beide producten zijn werkelijk perfect zowel in pasvorm en ook in uitvoering.

Eenvoudig te bestellen en prima levering.

Artikelen zijn eenvoudig te bestellen en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Mocht er onverwacht een product niet op voorraad zijn en dus later worden geleverd dan wordt dit goed gecommuniceerd. En vervolgens een prima levering.

Helemaal goed

Keurig op tijd, fijn dat het bij de buren is afgeleverd

Goed geprijsd en adequate updates

Mijn bestelde product bleek niet meer bij de leverancier te zijn. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de alternatieven. Er werd meegedacht. Een prima oplossing kwam er. Geweldig. Een dikke 10!

Correcte en snelle levering.

Keuze gemaakt, besteld en volgende dag al in huis.

Volgens verwachting

Volgens verwachting en dat is wat voor mij betreft prima

Levering niet volgens afspraak

DHL doet wat ze willen met jullie klanten. 2 keer telefonisch contact gehad, heeft niet geholpen

snelle goede bezorging

s' avonds besteld en volgende dag in huis.

Prima geregeld

Great experience

Placed an order on shoes that turned out to be out of stock. The staff quickly reached out and proposed alternatives. In the end, got new shoes two days after without any problems.

Grote keus

Grote keus, duidelijke informatie en snelle levering.

Duidelijke communicatie, snelle levering en goede prijs / kwaliteit

Geweldig allemaal

Uistekend geholpen en zeer deskundig advies

Snelle en goede levering, maat klopt ook

Snelle handelen, goede maatvoering kleding.

Bevestiging systeem verschoven, binnenzool flut.

De bevestiging van het SPD systeem was helemaal weg geschoven. Ik moest de schoen helemaal uit elkaar laten halen, om het te repareren (een deel bedrag retour zou op prijs gesteld worden) De binnenzooltjes zijn flut, de oude van jaren eerder zijn 10 x beter, de kwaliteit van Shimano wielrenschoenen is achteruit gegaan.

levering te laat en retour te duur

Volgens site bestellingen voor een bepaalde tijd volgende dag geleverd. Is niet gebeurd. Retourbeleid belachelijk duur, dat houd in dat ik er niets meer zal bestellen.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel