Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Dhl heeft pakket niet verwerkt , maar hij is wel aangemeld

In de winkel was het personeel erg behulpzaam, mij werd ook geattandeerd op de kortingscode. Het terugsturen van het artikel was een fluitje van een cent. Netjes een terugkoppeling gehad dat de zending ontvangen was. Helemaal top.

Prima levering en contact

Goed contact, was wat vertraging met levering. Snel gereageerd. En erg blij met mijn kleding.

Retourzending niet kosteloos

Ik zal de volgende keer niet meer hiervoor kiezen. Maten vallen erg klein uit.

Mijn probleem perfect afgehandeld.

Hele vriendelijke en snelle service. Probleem met bestelling. Was heel snel oplost.

Product goed services slecht

Product is goed maat het is schandalig dat je voor het routeren moet betalen. Ik ga hierdoor dus niks meer bestellen, zeer klant onvriendelijk wat moet ik met spullen die ik niet pas.

Super tevreden

Doen wat ze beloven

Één artikel was niet voorradig maar daar heeft men mij direct over gecontacteerd. Andere artikelen zijn al geleverd, artikel dat niet voorradig was wordt nageleverd, ik ben hierover geïnformeerd, dan is het het wachten zeker waard. Top service

Flitsend snel bezorgd

Snel bezorgd, fijne fietsbroek!

tevreden

Ik ben heel tevreden met fietskledingvoordeel.de kwaliteit en de prijzen zijn meer dan goed.

goede service en veel mogelijkheden

Ik had een fietsbroek nodig en daarvoor was keuze genoeg. Ook beschrijvingen waren duidelijk. Levering iets langer dan normaal omdat jullie de broeken blijkbaar ook bestellen

Uitstekend bedankt

Uitstekend alles is in orde bedankt

Klantvriendelijk en efficiënt

Fietshelm besteld en per abuis niet de gewenste kleur ontvangen. Contact openomen en de klantgerichte, vriendelijke medewerkster heeft "maatwerk" geleverd om dit zo snel mogelijk op te lossen. Dus niet de normale, uitgebreide retourprocedure hoeven te volgen ! Binnen één dag heeft zij de juiste kleur helm laten bezorgen en mij een antwoordnummer verstrekt voor de retourzending van de eerst bezorgde helm !!

Vlotte ervaring.

Het bestelde fietspetje was snel geleverd en zoals beloofd, aanrader.

Duur

Retour zenden kostte mij geld. Dat vind ik jammer

Nadat het betreffende jack niet aanwezig was in de winkel in Oudekerk ad Amstel zijn wij toch heel goed geholpen met oa advies qua maatvoering. Advies was tevens online te bestellen waarna het jack binnen één werkdag binnen was in de juiste maat.

Goed dus.

Het gevraagde werd op tijd geleverd.

Goede service erg tevreden

Goede winkel aardig meedenkend personeel. Altijd een goede service. Een aanrader.

Niet meer gewend om te betalen voor retourneren

Spullen zijn correct en vlot opgestuurd. Ik realiseer me dat Italiaanse kleding vaak kleiner uitvalt, maar dit was wel heel extreem. Het viel me daarna erg tegen dat ik 5,50€ moest betalen om de spullen terug te sturen. Het zorgt er in ieder geval voor dat ik (hier) de spullen niet in een maat groter ga bestellen ivm de angst dat er dan weer iets is waardoor ik nog duurder uit ben.

PAKKET NOG NIET ONTVANGEN

niet goed

Wederom een perfecte levering

Reeds een aantal keer eerder besteld en weer een goede ervaring, levering netjes op tijd en prima fietskleding van Rogelli. Fijn merk.

Snelle keurige levering.

Keurig en duidelijk over retourneringen. En dit ging heel snel.

De medewerkers hebben me prima geholpen met de keuze maken voor de juiste fietsbroek. Niet opdringerig om wat te verkopen, maar een oprecht advies waarbij rekening werd gehouden met mijn wensen qua budget

Een prima fietsjack en ook zeer snel geleverd

Goede info op de site. Maatvoering klopt ook. Snel geleverd

Hoger Einde-Zuid 13