Snelle levering.

De bestelling was er een dag later

Mooie kleuren en een goede pasvorm! Zit lekker.

Snelle verzending …berichtjes via mail dat levertijd 1 dag later was. Heel fijn

Snelle levering en mooi shirt

Ik heb het shirt moeten terugsturen omdat er geen maatvoering/ tabel bij is vermeld. Normaal heb ik maat M maar die was echt te klein. Als die tabel er was geweest had ik de kosten voor het terugsturen kunnen uitsparen!

Alles goed gegaan en mooi op tijd en goede prijs

Goede prijs en goede kwaliteit en op tijd geleverd

Snelle levering en goed advies.

Doen !

Mooie kleding

Behulpzaam, snelle levering

A-merk snel geleverd.

Santini producten uit voorraad geleverd. Dat is voordeliger en makkelijker dan rechtstreeks bij de Italianen.

Snelle afhandeling met retour

Fijn bedrijf

Mooie fietskleding snel geleverd

Het zoeken naar de juiste kleding was eenvoudig. De aflevering binnen de afgesproken tijd. Goeie kwaliteit.

Heel tevreden

Prima kwaliteit, snel geleverd

Het product en de bezorging waren helemaal goed

De fietskleding op paste prima

Goed. Bezorging slecht.

Het product werd door de bezorgdienst in het portiek bij voordeur gelegd terwijl wij niet thuis waren. Kon zo worden meegenomen. In de mail met bezorgbevestiging stond dat het product in de brievenbus was gedaan. Dit klopt dus niet.

Goede maar trage levering.

De bestelde items wel binnengekregen maar jammer genoeg pas na 10 werkdagen. De persoon voor wie het bestemd was, was toen al jarig geweest. Ik zag dat de leveringstermijn nu wel aangepast is van max 2-5 dagen in de backorder email naar max 5-8 dagen op de website. Incl. verzendtijd is dit inderdaad 10 werkdagen. Of te wel: ik had beter eerder moeten bestellen.

Slecht schoenen besteld bleek dat deze er niet waren

In uitverkoop witte wielerschoenen maat 41 besteld, 1 dag later gebeld ze waren er niet wel een paar zilver grijze in maat 41 voor dezelfde prijs. Ok wanneer kunnen ze geleverd worden ? Zaterdag, ok want ik heb ze zondag nodig dus mijn akkoord voor de andere kleur. Zaterdag dus niks ze werden maandag geleverd. Dus 2 keer een belofte niet na gekomen. vind ik slecht

Top! Mooie korting snel geleverd!

Kickr core hier besteld met een mooie korting! Snel geleverd!

Mooie spullen en betaalbare prijs

perfect service

Mijn kleding paste niet. Kon terugsturen en na een paar dagen mijn geld terug

Altijd voordeel!

Altijd voordeel bij Fietskledingvoordeel! Een advies: maak geen gebruik meer van plastic verpakking. Zeker niet wanneer de slechtste bezorgdienst DHL dit in je brievenbus propt. Bijna altijd slechte ervaringen (met de bezorgers) van deze pakketdienst.

Snelle bezorging en correcte informatie

Snelle bezorging en correcte informatie

super

Mooie en duidelijke website. Bestellen online ging eenvoudig en de volgende dag hadden wij onze bestelling al in huis. Keurig en goed met verpakkingsmateriaal verpakt in een doos.

Alles perfect verzorgd!

Goede site, goed assortiment en snelle afwerking

Ruime keuze

Ruime keuze aan wielerkleding goede aanbieding. Snelle levering met goede communicatie over de verzending en geen verzendkosten.

Maat klopt niet + hoge verzendkosten

Bestelde 3xl rogelli fietsshirt en het leek wel een 3xs. Voorkant 10 cm korter dan een vergelijkbaar 3xl shirt. Onbegrijpelijke fout. Ik denk in het maatlabel. Maar daardoor wel €5,95 verzendkosten (onontkoombaar) betalen voor retourzending van een brievenbuspakket en dat is niet netjes.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel