Snel en accuraat

Direct na bestelling opvolging ivm levertijd en goed verpakt.

Ruim aanbod, gratis en snel geleverd, goede retourregeling en vooral fijn om eens een klantenservice te hebben die wel meteen reageert en actie onderneemt.

Ik zou het niet weten

Ik zit nog steeds in afwachting van de bestelde spullen.. jullie onderzoek loopt nog steeds..

Snel en goedkoop

Snelle levering!

Top !

Snelle levering, goede informatie op de site. Zeker aanrader.

Goede Kwaliteit prijs verhouding

Kledingvoordeel is echt een aanrader goede service en super kwaliteit prijs verhouding!

Fijn bedrijf. Had 4 artikelen besteld waarvan er bij hun nog 2 binnen moesten komen. Na overleg heb ik de artikelen die er wel waren de volgende dag gehad. De andere zijn er nu ook. Super.

Snelle, correcte, levering tegen goede prijs

artikelen 's avonds besteld, andere morgen al geleverd. Lage prijs, duidelijke website met goede info.

Bestelling, communicatie en levering is prima verlopen. Zal zeker nog eens bestellen bij deze webshop.

Snelle levering. Na levering had ik een contactmoment over de fietsbroek en kreeg daar zelfs op zondag antwoord op. En dat antwoord was meteen met goede uitleg, een linkje én een leuke persoonlijke tekst. Aanrader dus!

Wel goed

Bovenkant broek mag hoger zijn. Verder prima

Vlotte levering en goed materiaal

Prijs kwaliteit zeker ok

Vond de levering te lang duren

Moest eerst een mail sturen en pas de volgende dag kreeg ik mijn pakket. Toen kon het wel snel.

Savonds besteld en de volgende dag in huis. Supersnel

Keurig op tijd bezorgd

Goede kwaliteit

Hartstikke goed

Na een dag al binnen de fietskleding zeer goed

best

bestelling netjes verpakt en snel bezorgd,een min punt de post had het pakket zo voor de deur gekwakt terwijl we niet thuis waren,niet even netjes bij de buren afgegeven, met een briefje bij ons in brievenbus,maar daar kunnen jullie niets aan doen groet Hennie

goed -netjes en op tijd

Supersnel Uitstekende prijs

Website overzichtelijk en snelle levering

Prima website!, snelle levering

Overzichtelijk aanbod

Mooi overzichtelijk aanbod, enig verbeterpunt kan zijn om rond de verzending meer duidelijkheid te geven in hoeveel dagen iets geleverd wordt. Of gelijk bij de bestelling de keuze bij een ophaalpunten op te nemen.

Snel geleverd en wederom top spullen

Prima website en artikel snel geleverd

Geleverde goederen waren op tijd correcte afhandeling

Correct

Raar dat retour sturen geld kost

Ik had iets besteld volgens de maat tabel maar het post gewoon totaal niet veelste klein. Nu ga ik het retour sturen maar ik moet zelf wel die kosten betalen. Ik vind dat bijzonder

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel