goede ervaringen met fietskledingvoordeel.nl

Prijs en kwaliteid in goede verhouding.

Ik had een fietsshirt besteld. Deze was helaas te klein. Pakketje retour gestuurd en binnen 5 dagen had ik het geld alweer keurig op mijn rekening staan.

Goede kleding, netjes geleverd

Net pakketje. Opgehaald bij een service punt. Ook retour procedure is helder en vlot.

super

Supersnel geleverd, zeer goed verpakt en de goedkoopste wahhoo smart trainer op internet ben er zeer tevreden mee

Snel geleverd,

Goede kwaliteit,

Snelle levering, makkelijk retourneren, goed contact

Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen, ben tevreden over het product en de snelle levering. Mijn jasje moest omgeruild worden voor een andere maat ook dit verliep makkelijk en werd goed op de hoogte gehouden per mail. Fijn dat dit zo soepel verloopt, maak helaas ook anders mee.

Prima fietskleding voor een goede prijs

Fietsbroek en overschoenen besteld. Snel in huis en goede producten voor een prima prijs.

Snelle levering met duidelijke mails.

Na een aankoop is er nog steeds aandacht en service voor de klant! Gedreven medewerkers, die een vraag/probleem meteen oplossen.

backorder

Vervelend dat er blijkbaar niet op voorraad is; ik heb nu twee keer achter elkaar meegemaakt dat een bestelling niet rechtstreeks werd geleverd, maar telkens in backorder werd gezet. Daar kwam wel keurig een bericht over, maar toch .............

Perfecte site

Een heel goede winterbroek voor een heel goede prijs en een goede service.

Alles naar wens

Snelle levering en goede kwaliteit Toppie

prima prijs kwaliteit verhouding ,

Prima pasvorm

Snelle reactie, goede service

Goede artikelen, snelle verzending. Bij vragen wordt snel gereageerd.

Fijne webshop, goed advies en tijdige levering,l. Nadeel dat retouneren niet gratis is.

prima verzorgd, op tijd, juiste maat, juiste artikel, klasse. bedankt

Ik dacht de sluiters van mijn race schoen Sidi niet te verkrijgbaar was. Maar toch wel.

Prima spullen

Ruime keuze op de site. Snelle levering. Jammer was dat ik 2 shirts van hetzelfde merk had besteld en dat 1 daarvan veel kleiner uitviel. Retourneren kost toch weer 5 euro.

Perfect!

Snelle levering ook…

Schoenplaatjescvergeten moest ik weer bestellen jammer

Goede kwaliteit, prijs verhouding en snelle verzending.

Goede en directe service na een retour.

Goede informatie en de maten waren goed

prima fietsbroek voor goede prijs

prima fietsbroek en snelle levering top

voldoende

Ik kreeg een ander product dan ik verwacht had. Na telefonie bleek dat ik de specifieke technische details niet had gelezen. Toen ik dat wel deed, zag ik dat er niet vermeld was dat de lange Rogelli fietsbroek (zonder bretels) geen zitkussentje erin had. Ik heb een andere besteld die Euro 15 duurder is, maar waar wel een zitkussentje in zit.

uitstekend

vlotte afhandeling