Slecht

Als ik een fietskledingpakket in de aanbieding bestel en ik moet 1 onderdeel ervan ruilen en moet het voor 5 euro om laten ruilen, dan klopt er bij jullie iets niet. Bestel dus helaas dus nooit iets weer.

Zeer slecht.

Na 2 weken nog niets ontvangen

Redelijke website

Het bestellen gaat redelijk en als klant zijnde wordt je op de hoogte gehouden. Ik vind het retoursysteem onduidelijk, niet handig en is niet gratis. De website via je smartphone laat ook te wensen over. Ze hebben wel een mooie collectie aan kleding.

snelle levering, goede kwaliteit

mijn bestellingen zijn altijd in orde en ben zeer tevreden over de kwaliteit en de prijs van de goederen

Top bedrijf

Goede prijs- kwaliteitsverhouding. Snelle levering. Kortom : ik ben een zeer tevreden klant en zal zeker terugkomen.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering met eerlijke verzendkosten

Goede levering bij een afhaal punt . Niks mis mee

prima geregeld

Alles duidelijk en vlot geregeld

fijne webwinkel

al meerdere malen besteld, ruim assortiment, ook de speciale maten zijn altijd op voorraad. aanrader

Prima bezorging. Shirt aan de ruime kant.

De omschrijving dat maten in Zuid Europa kleiner uitvallen betwijfel ik.

Makkelijk en snelle service

TOP

altijd goed

Snelle levering. Prima product

Snel gevonden wat ik zocht en snel geleverd

De site is mooi duidelijk zodat je snel kan vinden wat je zoekt, bestellen ging makkelijk en ook de levering was keurig de volgende dag. Top!

Netjes en snel geholpen.

Duidelijk en snel

valt relatief klein

Vlotte verzending en bezorging, goede kwaliteit, maar had al een maatje groter besteld, maar zit helaas alsnog relatief klein. advies om zeker niet te klein te bestellen.

Gewoon goed

Alles goed gegaan. Met retourneren snel geld terug. Helaas is het retourneren niet gratis.

Prima prijs/kwaliteit

levering prima

de bestelling was er snel

Maar de maten van de kleding waren niet goed, de ene XL en de andere XL niet. ik heb het retour gestuurd dit moest ik zelf betalen en ben benieuwd of ik als nog de "grotere" maat van hun krijg opgestuurd.

Snelle levering, van prima kleding

De gekozen kleding bleek van prima kwaliteit. Er werd ook snel geleverd.

Goede service en producten tegen de scherpste prijzen

Altijd netjes op de hoogte gehouden van de lever datum.Bestel al jaren bij jullie zonder klachten.Ruim voldoende assortiment en alles altijd op voorraad

Goede service, mooie kwaliteit shirts.

Ondanks een kleine vertraging het besteldeartikel toch nog op tijd ontvangen. De service is prima, helder. De keuze is enorm.

Goed contact, snelle levering voor een uitstekende prijs

Contact per mail over de maten(tabel) verliep uitstekend. Daarna besteld en binnen 24 uur in huis. Alles keurig conform bestelling geleverd. Besteld: 21virages fietskleding set winter windproof heren, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

prima spul gekregen, maatvoering voldoet aan mijn verwachtingen

Overschoenen en handschoenen gekocht. 's avonds gekocht, de volgende dag ontvangen. Dus gelijk kunnen gebruiken en van genoten.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel