Ik was verbaasd dat alles binnen 24 uur geleverd werd.

Goed product, maar trage levering

Product besteld voor een fietsweekend weg, maar helaas niet op tijd ontvangen. Daarnaast vond ik de wijze van verpakken ook niet erg professioneel. Er zat geen doos omheen, alleen een zeer grote plastic tas die meerdere keren om het product verwikkeld zat (ladtig open te maken). Product nu achteraf even uitgeprobeerd, daar ben ik dan wrl erg tevreden over!

Mijn fietsshirt was redelijk geprijsd, goed verpakt en supersnel (gratis) geleverd. Prima!

Prima snel en kwaliteit

Snel geleverd en goede kwaliteit

Alles goed

Goede en snelle levering

Top geregeld

Twee wieler korte broeken besteld. Na een week nog niets ontvangen. Via mail contact gezocht en vlot kreeg ik antwoord. Er was iets mis gegaan met de betaling. Als goedmakertje kreeg ik een set sokken. Snel geleverd. Ik ben tevreden

Winkelpersoneel ontzettend vriendelijk

Vandaag in de winkel van fietskledingvoordeel.nl geweest, en ik ben ontzettend fijn en vriendelijk geholpen. Fijn om in de winkel zelf te shoppen, ipv online.

Zeer behulpzaam en goed advies

Ik wilde een bepaalde telefoonhouder voor op mijn e-bike en was onzeker of ik de juiste wilde bestellen. Mijn mailtje met hulpvraag werd snel en duidelijk beantwoord. De bezorging is ook snel.

Doen wat ze beloven

Snelle levering van goede producten.

Snelle levering, goede producten.

Snel geregeld

Wist waar ik naar op zoek was en fietskledingvoordeel.nl is sowieso de goedkoopste dus mijn aankoop snel geregeld.

Betrouwbaar

Online iets gekocht wat niet beviel. Retourneren is niet gratis. In winkel ouderkerk aan de amstel geld terug gekregen via pin. Volgende dag stond het op mijn rekening. Service prima! Ze verkopen hun spullen ook via bol.com maar dan is het iets duurder, maar wel gratis retourneren.

UTSTEKEND!

OP ZONDAGNAMIDDAG EEN MAIL STUREN MET EEN VRAAG KLEIN HALF UUR LATER AL ANTWOORD!!!

Mooi product beste prijs snel ontvangen

Ik kocht een mooie fietshelm. Deze zat strak verpakt in een niet te grote doos. Ik vond de beste prijs bij fietskledingvoordeel dus ik heb niks te klagen.

Nvt

Super en zeer snelle levering

Tja bestel je op Zondag en buiten de verwachting gewoon op maandag geleverd dat noem ik nou service.

Prima service Duidelijke website

Niets aan toe te voegen

Bestellingen altijd goed afgewikkeld

Bestellingen altijd goed afgewikkeld.

Vandaag prima service ontvangen

Fietsbroek besteld, bleek te klein. Kwam ook een dag te laat binnen. Goed opgelost, kreeg eerst een maat groter opgestuurd met de mededeling acht met terugsturen van de te kleine broek. Kreeg voor de retourzending een antwoordnummer. Prima opgelost dus, waarvoor onze dank

Klein foutje aan de kin bescherming 1 tel en opgelost. Prima bereikbaar.

Top product, zeer snel geleverd

Fietshelm besteld op vrijdag, zaterdagochtend ontvangen. Goed verpakt. Mooi product.

prima hulp en bezorging

goede hulp aan de telefoon!

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel