snelle levering.

snelle levering , veel aanbod op de site.

Bestellen bij fietskledingvoordeel.nl is een feestje.

Een gebruiksvriendelijke bestel methode, veel keuze, goede kwaliteit en mooie aanbiedingen.

Top kleding voor mooie prijs

Zit top en voldoet aan verwachting

Fijn

Alles supersnel geleverd volgens afspraak.

Product en verzending prima maar retourneren is omslachtig en duur.

Heb handschoenen besteld, en ben weg van materiaal en uitvoering, helaas zijn ze erg klein voor mt M. Het retourneren gaat via retournista, is niet heel gemakkelijk uitgevoerd en ze vragen meer dan 5 euro voor verzenden. Dat is weinig klantvriendelijk. Uiteindelijk is dit geen goede ervaring en heb ik ondertussen handschoenen elders gekocht, minder mooi maar zeker passend. Ga iet risico lopen nogmaals iets te moeten retourneren.

Heel tevreden met de winterjas.

Prima kleding, maattabel staat geen lengte bij is wat lastig. Retourneren kan makkelijker gemaakt worden.

Snelle service een een prachtig product.

Ook via de mail heel goed contact.vriendelijke beantwoording.

italiaanse kleding veel te klein: warschuwen!

Fietsbroek gekocht rogelli. Omdat ik lang ben (190) maat xl . De geleverde broek was zo klein dat zelfs mijn partner (175) er bij lange na niet in pastte. Een waarschuwing is wel op z'n plaats bij deze enorme verschillen

Helemaal vlgs verwachting !

Prima product, goede prijs en snelle levering

Snelle en nette verzending.

Zeer prettig online winkelen

Zeer vlotte levering!

Bidons gevonden in de juiste kleurstelling. Besteld en de volgende dag geleverd, top.

Prima en de kleding is naar volle tevredenheid.

Ik had een foutje gemaakt met de kortingscode waardoor deze niet meer op de bestelling verrekend kon worden. Jeroen stuurde mij een mailtje met een passende oplossing. Dus u heeft een tevreden klant.

prima ondershirt voor voorjaar-zomer-najaar

Dit is mijn 2e ondershirt mouwloos maatje L/XL van Megmeister omdat het zo goed bevalt! Droogt snel op (afhankelijk van materiaal wielershirt), prima pasvorm en naadloos. Ook de lengte is goed, heb een hekel aan korte shirt die tijdens de rit omhoogkruipen.

Alles prima goed gegaan

Fijn!

Heel erg behulpzaam in het vinden van de juiste spulletjes. Top!

Prima zaak

Snelle levering. Had het verkeerde adres opgegeven. Hier een mail over gestuurd (in het weekend) op zondag een reactie terug dat het geregeld zou worden en op maandag artikel op het juiste adres ontvangen. Top.

Alijd goed

Netjes afgeleverd wat niet klopte is direct opgelost en goed verpakt

Snelle en correcte uitvoering bestelling.

Zie boven.

Snel geleverd.

.....

geen juiste voorraad indicatie en incomplete en onduidelijke informatievoorziening daarna.

Zie boven

Goede kleding voor mooie prijs

Goede kleding voor mooie prijs

Snelle service, mooie kleding

Eerste keer dat ik besteld heb Snel geleverd en ziet er kwalitatief goed uit

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel