Prima fietshandschoenen van goede kwaliteit

Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Nog steeds niks ontvangen

Zit al een tijdje te wachten, maar er gebeurd niks helaas.

Snel en goede service!

Alles klopt gewoon.

Groot assortiment, snelle levering

Razend snel in de bus.

Gewoon goed.

Netjes en snel afgeleverd.

de juiste fietswinteroverhoezen snel ontvangen. ben er blij mee

Goede website , slechte handschoenen

Wegens de omschrijving heb ik deze handschoenen besteld , jullie schrijven dat deze handschoenen wind en waterdicht zijn maar niets is minder waar. Binnen 15 minuten nadat ik deze aan had getrokken kreeg ik al ijskoude handen , dus ben zeer teleurgesteld.

maat voering gevraagd 2uur later kreeg ik het op de mail besteld en 2 dagen later in huis. keurig

Naar verwachting.

Zoals verwacht.

Goeie prijzen en prima klantenservice

Korting gekregen op nieuw fietsjack. Helaas waren de mouwen te kort. Terugsturen was geen probleem.

Snel geleverd en prima kleding

‘S avonds besteld, volgende dag geleverd. De set zit goed, prima kwaliteit, blij mee

Goede klant benadering

Goed meedenken.

Snel, goede kwaliteit en voordelig.

Als boven.

Snelle levering en goede kwaliteit

Prijs en kwaliteit verhouding is prima. Leuke aanbiedingen ook.

Prima kwaliteit

Topservice!

Snel, coulant zeer goede klantenservice en je wordt prima op de hoogte gehouden over je bestelling.

Prima dienstverlening.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Uitstekend!

Dag na plaatsen van de bestelling, het pakketje al thuis afgeleverd. Schoenen bleken iets te klein. Via email even gevraagd naar de juiste retour procedure, paar minuten later keurig antwoord terug(staat ook keurig in het packing_list.pdf document aangegeven). Pakketje weer terug gestuurd en dag later een grotere maat schoenen weer ontvangen. Super service, bedankt!

Toen de maat niet goed was en ik moest retourneren had ik binnen een paar dagen de goede maat op de mat!

Vlotte levering

Wat een nadeel is dat je retour(en) niet gratis zijn. Bestelling is niet de volgende dag geleverd ivm een nalevering. Binnen een week alles binnen.

Bestelling keurig bevestigd en snel afgehandeld

Verzending keurig aangemeld en op juiste tijdstip geleverd.

Snellere levering en duidelijke communicatie

Snelle levering en duidelijke communicatie als er vertraging is.

Het was ok

Alleen de verzending was raar voor opvolging .men kon het niet goed volgen. Eerst zegde ze dat min 14 d gaat duren maar dan ineens op 2d tijd was het er.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel