gewoon goed

prijs kwaliteit gewoon goed

Goede service voor wat betreft omruilen

Prima afhandeling bij omruiling

Helaas wederom retour

Helaas geen goede informatie over de pasvorm van fietsschoenen, dus wederom tegen betaling retour. Retourzendingen zouden gratis moeten.

Mooie kleding en snel geleverd

Ik ben zeer tevreden met de set die ik gekocht heb. Met behulp van de tabel heb ik de goede maat gekozen. De kleding zit mooi en was goed omschreven op de site. Een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Top producten!

Goede service en goede kwaliteit

Artikel besteld. Zou op voorraad zijn. Na enige dagen de melding dat het artikel in backorders stond en met ca 2-3 werkdagen binnen zou komen. Duurde nog ruim 7 werkdagen voor het uiteindelijk binnen was. Wel netjes verpakt. Maat voldoet en niet duur

Snelle levering en prima producten

Na een wat klein uitgevallen broek en jas werd er contact opgenomen door een vriendelijke dame die het bedrag terugstortte op mijn rekening. Bij een een nieuwe bestelling telefonisch overlegd of de maten wel aanwezig waren en vervolgens waren de spullen de volgende dag in huis. Ben erg tevreden over de afhandeling en service.

Houden zich aan de afspraak dat doet niet iedereen

Prima spul en netjes optijd

Prettige winkel om zaken mee te doen

Koop over het algemeen al mijn MTB kleding etc, hier. Altijd behulpzaam en als er iets niet is dan krijg je bericht. Je kunt wachten of er voor kiezen om je geld terug te krijgen. Kortom denken mee. Top zaak.

Uitgebreide kleding keuze

Allebei een compleet nieuwe fiets outfit aan geschaft van het merk rogelli. We zijn er super tevreden over.

prima kleding, bevalt uitstekend

kleding voldoet uitstekend, mooi design

Een klein defect aan een geleverd shirt werd direct opgelost door een nieuw exemplaar te sturen. Supersnel en goed opgelost!

Ik word hier niet vrolijk van....

Enkele items besteld, dan krijg je eerst bericht dat men wacht tot het laatste item van het totaal bij hun binnen is (terwijl dat on site als voorradig stond), wanneer dat is, geen duidelijke melding... Dan krijg je een T en T nmr wat na enige tijd steeds op aangemeld , maar niet verzonden blijft staan. Na een mailtje krijg je het druiperige antwoord dat ze het jammer vinden dat mijn bestelling er nog niet is, en dat het 1 á 2 WEKEN (!) kan duren voordat er uitsluitsel is over de verzending... Sorry hoor, maar wat een blamerende bedoening....niet weer in ieder geval..

Keurig geregeld

bestelling gedaan, alles op voorraad, 3 à 4 dagen later de bestelling ontvangen. Alles keurig verpakt en natuurlijk leuk dat je bij een bestelling boven de €60,00 10% korting, altijd meegenomen. Fietskledingvoordeel.nl raad ik zeker aan, zeer groot assortiment en niet duur.

Uitstekend!

Uitermate vlot bezorgd. Netjes verpakt. Goed produkt.

Duidelijke communicatie en sneller geleverd dan verwacht

Duidelijke communicatie en sneller geleverd dan verwacht. Goed assortiment met zaken die elders niet te vinden zijn.

kwaliteit producten oké en bestelling tijdig ontvangen

super snelle levering en mooie kleding

Super snelle levering en mooie kwaliteit kleding. zeer tevreden.

Erg tevreden

Goede prijs- kwaliteit verhouding. Snelle levering dus zeer blij mee.

Na een snelle bezorging. Super blij met mijn fietsbril. Bijna geen last meer van tranende ogen door de wind.

Levering is goed, Over de kwaliteit twijfel

Het materiaal is relatief dun en ik twijfel over de bestendigheid tegen kou

Goede set voor wielrennen in de kou!

Fijn dat er een ruime keuze in maten is, onderling combineren is heel handig! Er bleek 1 onderdeel van de set niet direct leverbaar, maar dat werd netjes gecommuniceerd via de mail.

Goede kleding voor weinig

Veel goede sportkleding van uitstekende kwaliteit voor een lage prijs. Ik gebruik veel producten van 21Virages en ben er heel tevreden over. Ze zitten prima en gaan lang mee. Zowel voor fietsen, trailrunnen en wandelen. Ook fijn om thuis te dragen in de winter.

prima en goede service

wat ik jammer vindt is dat de 10% korting niet automatisch verrekend wordt. Nu zie ik pas na mijn laatste bestelling dat dit mogelijk is. Inmiddels al voor meer dan €500 besteld. Pech!

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel