Tevreden over de snelle levering, product was als omschreven.

TOP LEVERING

ZEER SNELLE LEVERING

Prima website, snelle levering.

Snelle afhandeling

Retour ook snel verwerkt en opnieuw verzonden. Klein minpuntje in eerste zending zat een broek die een gastje had daarom geen 10 punten.

Prima aanbod. Goed en snel geleverd.

Goed op de hoogte gehouden dat het iets langer kon duren omdat product niet voorradig was.

tegenvallende kwaliteit

had begrepen dat het ging om een jacket voor/tegen winterse omstandigheden, maar viel helaas wat tegen. Het thermo shirt zit in mijn beleving een soort papier in geweven en is slecht met afvoer van zweet.

Bestelling nooit ontvangen. Geen reactie op mail

Mijn producten heb ik nooit ontvangen. Via de mail is tot op heden niet gereageerd. Een eerdere bestelling is wel goed gegaan. Jammer dat dit zo loopt.

Goede kwaliteit voor redelijke prijs

Snelle afhandeling van de bestelling. Goede communicatie

Prima, snelle service

Zoals je het van een shop kunt verwachten

Top wintersloffen

Mooie aanbieding voor warme voeten in de winter! Snel geleverd; nu nog de kou.

Zeer tevreden over de service en afhandeling van de order. Niet alles was direct op voorraad maar werd netjes op de hoogte gehouden van de beschikbare voorraad en wat wel beschikbaar was werd apart van elkaar, zonder extra kosten verstuurd, er goed.

Mooie site

en fijne fietskleding

goede keuze, snelle service

goede aanbiedingen, snelle service

Een goed gevoel!!!

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het ingeven van de kortingscode is niet zichtbaar, maar na een mailtje werd dit alsnog rechtgezet!!!

fijn!

de bestelling duurde iets langer dan verwacht maar ik werd goed op de hoogte gehouden! verder blij met mn bestelling

Mijn rapportcijfer spreekt voor zich.

Zie hierboven.

Persoonlijk

Persoonlijk, snel en correct

Prima service Snelle verzending, ook uit backorder ! Heldere communicatie Goede prijzen.

Perfect, snelle afhandeling van bestelling

Ik kreeg netjes alle spullen snel in huis, ondanks alle drukte rondom kerst.

Vlotte levering

Vlotte levering. Product kwam in goede staat aan. Er was wel iets mis gegaan met de betaling maar ook dit werd in goed overleg opgelost.

Prima levertijd Prima kwaliteit Maat past goed Website goed te bedienen

Super ervaring

Besteld artikel bleek toch niet leverbaar. Werd netjes gebeld en er werd een goed alternatief aangeboden. Latere levering was geen probleem.

tweede zending zeer tevreden.

Eerste keer heb ik de zending nooit ontvangen. Na tel.contact was de tweede zending er binnen 1 dag! Geweldige service van het bedrijf en mijn dank hiervoor.

Goede service!

Product retour vanwege foute maat. Helaas geen andere maat voorradig, dus geld terug. Erg snel geregeld!

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel