Voor mij behoeft de dienstverlening niet te worden verbeterd

De contacten verlopen goed

goed en snel

goed en snel

Goeie service

Vlotte correcte opvolging. Toen mijn levering was aangekomen, bleek dat er een verkeerde T-shirt geleverd was. Fietskledingvoordeel deed onmiddellijk het nodige om deze fout recht te zetten. Nog diezelfde week had ik de juist T-shirt ontvangen.

Veel aanbod

Veel aanbod en gemakkelijk geregeld.

Fietsoverschoenen besteld en de volgende dag al in huis. Top.

Mooi product

Mooi product. Informatieverstrekking vanuit Fietskledingvoordeel.nl kon beter.

snel en goed geleverd

Super, klantvriendelijk, goed advies, topbedrijf !!!

Al ;enkele fysieke winkels jasje gekocht en terug gebracht ivm te klein/te smal/te kort. Bij fietskleding besteld na telefoontje voor advies. BBB jasje besteld, beviel goed, was net-net iets te klein. Vandaag gebeld over advies ivm alternatief. Toffe medewerker nam gewoon ruim de tijd om eea op te zoeken. Zeker een aanrader dit bedrijf en de medewerkers !!!

Goede communicatie en correcte levering

heb een fietskleding set gekocht. kleding past goed zoals conform de maatvoering. netjes apart in verschillende verpakkingen aangeleverd. erg tevreden!

Mooie producten

Mooie producten, ruime keus en voor nette prijzen. Ook nog snel geleverd dus ik kan alleen maar positief zijn.

Uitmuntend

Ik had een gave fietsset gevonden van Rogelli en wou deze graag bestellen alleen kon ik zo snel geen maat tabbel vinden en heb ik een mail gestuurd met mijn lichaam lengte en bouw met de vraag of ik L of XL moest bestellen. Binnen 15 min. Had ik antwoord van Jeroen met een advies maat. Net is het setje binnen gekomen en het klopt. Ik ben helemaal tevreden. Bedankt voor de goede service!

Zeer tevreden!

Mijn ervaring is prima. Snelle levering!

Snelle levering scherpe prijs

Zeer fijne ervaring

Kleine bestelling, deels niet leverbaar, wel goed geïnformeerd

Helaas was een product niet leverbaar. Daarover ben ik goed geïnformeerd.

Snel geleverd. Omdat het product niet goed bleek heb ik het retour gezonden en het geld zeer snel terugontvangen.

Snelle service met persoonlijk contact.

Snelle service met persoonlijk contact. Super.

artikel goed, vlot afgeleverd

artikel goed, vlot afgeleverd

Heel mooie jas snel geleverd top

Fijne eerste koop in deze webshop

Snelle levering producten goed niets op aan te merken

Duurt lang

Ze zeiden op de website dat ze handschoenen op voorraad hadden maar uiteindelijk toch niet. Ook was de levertijd die ze aangaven niet de levertijd die het uiteindelijk geworden is.

Netjes

Snelle levering. Ziet er netjes uit. Mooier dan verwacht. Nu nog passen want is een jerstcadeautje.

Mijn ervaring is goed.

Jammer dat de maat niet goed was. Retourneren is goed en snel geregeld.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel