Mooie kleding, goede service en voordelige prijzen.

Ik had een mooie kledingset en een set winterspullen besteld. Allemaal goede kwaliteit en voor een zeer aangename prijs. Ik ga hier absoluut opnieuw bestellen.

Retourneren is lastig en duurt absurd lang.

zie boven

Snelle levering goed product

Snelle en goede levering, goed product

Voor mijn man fiets overschoenen gekocht bij fietskleding nl

Schoenmaat 44, dus overschoenen maat 44/45 besteld. De overschoenen blijken erg krap en kunnen nauwelijks over de gewone schoenen heen. Zou goed zijn aan te geven op de site dat je in ieder geval 2 maten groter moet bestellen.

Positief

Snelle levering van het produkt

Goed prijs, goede service

Onduidelijke kortings berekening

Kleding besteld met idee dat de korting de Btw zou zijn. Later blijkt de berekening op 17 % uit te komen . Jammer voelt niet prettig

1 van de artikelen zou een levertijd van 3-5 dagen hebben... werd een maand.

Al een paar keer bij fietskledingvoordeel besteld. Deze keer klopte de informatie over levertijd van een Craft jack echt niet. Dus uiteindelijk verzocht om andere artikelen niet te laten wachten en te versturen... al met al een paar weken op deze direct leverbare artikelen gewacht... en het jack duurde ruim een maand en heb ik nog een keer apart contact over gehad. Geen goede ervaring deze keer. Artikelen bevallen overigens heel goed. Volgende keer zou ik de wel voorradige artikelen liever direct willen ontvangen (wel even melden dat een artikel er niet is en mogelijkheid geven totale bestelling te annuleren.)

Kosten voor retour

Ruim 5 Euro betalen voor een retour is niet van deze tijd. Bij de concurrentie is dit gratis.

Prima winkel

Ik werd persoonlijk gebeld, omdat er een artikel niet op voorraad was. Keurig.

snelle levering en goede service

Ik had snelle iets nodig voor de opkomende koude dagen en heb het hier gevonden. De volgende dag in huis. Prima!

Goede info verstrekking mbt levering

Goed maar wel jammer dat retourneren niet gratis is. Dus daar op letten voordat je order plaatst.

Zeer snel geleverd, was de volgende dag binnen.

TOP

TOP

Tevreden over product

Snel en goed afgehandeld.

Snel en goed afgehandeld. Duidelijke website.

Alles perfect

erg goed geholpen aan de telefoon

zeer goed geholpen door de medewerker,hij kon goed advies geven.

Fijne site

Duidelijke site Snel geleverd

Correcte levering, fijne communicatie, product zoals beschreven.

fijne webwinkel

fijne webwinkel met een groot assortiment, duidelijke communicatie als een levering wat langer duurt. kortom ik ben een tevreden terugkerende klant

Mooie korting en snelle levering

Het jack beschermd voldoende tegen de kou. De ventilatie is wat minder maar daar is dan ook de prijs. Als je wat goedkoper wil uitkomen dan is dit jasje een goed alternatief.

fietskleding

Het is snel geleverd geweest

Prima winkel met fijn personeel

Vindt er altijd precies wat ik zoek en krijg prima hulp als iets onduidelijk is en welke alternatieven er zijn.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel