Zeer tevreden.

Fijne passende fietsbroek.

Klant vriendelijk en ter zake kundig.

Al mijn kleding komt van deze zaak. Aantrekkelijke prijzen en goede tips. Denken op positieve met je mee.

Snel geleverd, goed product.

Een overzichtelijke site en vlotte levering

Zoals boven aangegeven en ook het ruilen van een product en terugstorting van het geld verliepen spoedig.

Topper

Snelle, correcte levering van prima kwaliteitsspullen.

Goed geregeld

Het product dat ik geleverd kreeg was niet het juiste. Direct is het product vervangen door een ander kwalitatief beter product. Uitstekende service!

Uitstekende snelle service

Prima bezorgservice

Goede toeleiding om producten (kleding) op maat aan te schaffen. Goede afhandeling in de tijd. Kortom gebruiksvriendelijke site.

Prima service en ruim aanbod

Ik ben zeer tevreden over het aanbod en de snelle levering van artikelen via Fietskledingvoordeel. Bovendien is de beantwoording van mailberichten snel en de service prima.

Snelle levering en omschrijving klopt met wat wordt geleverd

Tot nu toe hele goede ervaringen, altijd keurig geleverd en prima kwaliteit-prijs verhouding.

Goed spul

Goede prijsv

Nette partij

Ik vindt jullie een netjes en correct bedrijf, ik ga zeker vaker gebruik van jullie.

Ervaringen zijn goed met fietskleding voordeel.nl Echter mag de website voor mobiel gebruik wel aangepast worden. De filter functie vind ik onvoldoende.

Snelle levering en wat een kwaliteit!

Levering keurig op tijd.

Had niet verwacht dat het zo snel nog zou kunnen. Maar toch gelukt.

Vertraagde levering vanuit fabrikant, maar perfect opgelost.

Goede directe en persoonlijke service

s'avonds besteld volgende middag in huis

Fijne communicatie, snelle levering, pracht product

Zoals hierboven beschreven.

Uitstekende service en aanbod

Ruim aanbod van fietskleding -en schoenen met scherpe prijzen. De levering was erg snel en alles klopte meteen.

Zowel online als de winkel een leuk bedrijf

Online spullen besteld. Bij pasvorm nog enige twijfel en alsnog naar de winkel gegaan. Goed advies zonder verkooppraatjes. Meerdere aankopen nog in de (ruime) winkel gedaan. Grote paskamers ook wel zo prettig. Ga zo door zowel fysiek als online.

Geleverd zoals beloofd.

Zowel het product als de levertijd zoals beloofd en verwacht. Niets op aan te merken!

Doen wat ze beloven

Netjes op tijd geleverd

Makkelijk besteld snel geleverd

Ruime keuze makkelijk besteld betaling via ideal en vervolgens vlot geleverd.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel