Snel geleverd voor scherpe prijs.

Fietshandschoenen besteld die ik graag wilde, de kleur vond ik minder belangrijk hier vond ik ze en voor een scherpe prijs

Uitstekend!

Uitzoeken, bestellen en betalen ging vlot. Levering met begeleiding van e-mails idem dito. En uiteraard ben ik nog steeds dik tevreden met de kwaliteit van het geleverde!

Is heel goed

Prijzen valt wel mee

Prima service en zeer goede kwaliteit kleding. Ik had een bestelling gedaan waarbij 1 artikel niet op voorraad was. Hiervan keurig op de hoogte gebracht dat de levering 2 tot 3 dagen later kwam. Binnen deze termijn werd ook alles daadwerkelijk afgeleverd.

Goede en correcte levering

Goede en correcte levering Ook met ruime was het iets onwennig maar het is toch goed gekomen. Ook vlotte terugbetaling van de geruildre goederen.

Met Black Friday een fietskledingset Rogelli Glory besteld. Helaas bleek dat er een stukje stof niet goed genaaid was en zat er al een ladder in de stof. Foto’s meegestuurd en de volgende werd er een nieuwe broek toegezonden. De kleding zit superlekker en warm.

Geen woorden maar daden!

Naast deskundig advies ook daadwerkelijke, snelle en adequate service!

Bestelling 1 week geleden geplaatst, betaald en nog steeds niet geleverd.

Zie boven.

Geen pakket ontvangen

Pakket na een week niet ontvangen.

Goede kwaliteits, prijsverhouding en perfecte service

Ik kocht een set winterkleding voor de MTB maar kwam wat moeilijk uit de maten. Dat bleek ook toen de zending binnen kwam. Na een telefoontje naar de klantenservice werd meteen een grotere maat op zicht toegestuurd. Dit was de volgende dag al binnen en bleek goed te passen. Perfect geregeld met een persoonlijke aanpak. Complimenten!!

Super goede service

Kinderfietsbroek gekocht, die was niet goed genaaid. In een week tijd was zonder gezeur een nieuwe fietsbroek geleverd

Snelle verzending en bij retour ook snelle terugbetaling

Vlak achter elkaar een broek besteld de 2e in een maat kleiner dan de eerste. Beide bestellingen werden snel geleverd. En toen ik 1 van de 2 terugstuurde vanwege de maat werd ook zonder enige vragen meteen het geld teruggestort.

Goede kleding

Ik had fietshandschoenen en een nekwarmer besteld. Na een paar dagen vertraging omdat er geen voorraad was heb ik alles keurig ontvangen.

Positief

Duidelijke website,snelle levering en produkten netjes verpakt. Jammer dat retourneren zelf betaald moet worden.Dat maakt wel dat er een aarzeling is om in de toekomst weer bij jullie te bestellen.

geen haperingen in de transactie

volgende keer weer bij fietskledingvoordeel.nl

Supersonisch snelle levering van kwaliteit MTB-kleding

De levering van de bestelde kleding was direct de volgende ochtend na de bestelling einde dag. De kleding past me goed en is precies wat ik qua kwaliteit en pasvorm van de MTB-kleding verwachte. Blij met de aankoop!

Komen afspraken na

Keurige afwikkeling na een retourzending

Mooi product, netjes verpakt

Mooi product. Maat geselecteerd op basis van maattabel. Dar was in één keer goed. Netjes verpakt!

Mijn 3e bestelling ontvangen. Bleek dat na deze bestelling 21% korting werd gegeven. Mail gestuurd en kreeg alsnog de korting gestort. Super wat een service nog nooit meegemaakt. Ze hebben veel keuze en goede aanbiedingen. Snelle levering.

Prima geregeld

Geen aanvulling.

snelle levering en afspraken worden nagekomen

bestelde fietshelm had geen bijbehorend led-lampje. Na een belletje werd dit snel opgelost en nageleverd.

Goed snel en efficiënt

Tegen een scherpe prijs een Castelli winter-/najaarsbroek besteld. Zeer snelle levering. Heel tevreden over deze winkel, ook eerdere ervaringen waren goed.

alles op tijd geleverd en een bereikbare en zeer vriendelijke klantenservice

zeer positief. Klantenservice gebeld. Daar werd ik zeer vriendelijk behandeld. Ik kreeg zelfs na betaling nog de aanbieding van 21% BTW korting terug op mijn rekening gestort.

Snelle bezorging en product helemaal naar wens!

Fantastisch lekker zittende onderkleding shirt. Prima tevreden.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel