Goed geholpen en zeer klantvriendelijk. Een artikel had een vertraagde levertijd, maar kwam sneller dan verwacht. Het artikel waar ik met smart op zat te wachten werd alvast verzonden, heel fijn.

mooie kwaliteit

mooie kwaliteit, maat is klopt vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon snelle levering

Bij fietskledingvoordeel.nl een Endora MTB jack besteld. Deze is binnen een dag geleverd. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling. Ik heb meerdere keren inmiddels wat besteld bij deze winkel, nog nooit enig probleem ondervonden.

Goed en snel geleverd en goede kwaliteit

Niet tevreden

Had een mooie fietsbroek besteld dacht ik, maattabel erbij en dat was de maat die ik moest hebben, helaas klopt er van die tabel helemaal niks, en dan moet het retour, dit moet dan door mij worden betaald terwijl ik de tabel juist heb gebruikt, dit is niet de juiste manier volgens mij, ik zal hier dan ook nooit weer iets bestellen, zo worden de klanten voor de gek gehouden namelijk.

Alles volgens afspraak snel geleverd en past goed.

Prima afhandeling

Net als vorige keren zeer goed

fijn

Ben naar de winkel geweest in oudekerk, goede info gehad en mooi shirt gekocht

Goede en snelle verzorging

Goede kwaliteit van de producten en goed contact als er iets niet aanwezig is.

Goed en snel

Ik heb mijn wielrenhandschoenen hier besteld en het ging snel zowel qua bestellen als bezorgen. Ben dus erg tevreden incl over het product.

Zeer klantvriendelijk

...

Niet zo goed

Toen ik de broek pasten zat hij als gegoten maar na het fietsen zaten de pijpen zowat boven mijn enkels ik had gelukkig lange sokken aan maar eigenlijk hoort het niet ik heb even gekeken hoe het kwam maar volgens mij is de onderzijde waar het silicone bandje zit te wijd en daardoor kruipen de pijpen omhoog ik heb hem gedragen dus kan hem niet meer terug geven anders had ik badteil gedaan Vr groet Kees Gerritse

Betrouwbare sportwebshop

Vlotte bestelprocedure, snelle levering, goede prijs-kwaliteit.

Moet nog een retour zending krijgen.

Idem als hierboven

Super szybka dostawa

Zamówiłem w piątek wieczorem, w sobote w południe już były w domu

Pakje nog steeds niets ontvangen.

Desondanks de melding van post.nl dat het pakje werd geleverd op vrijdag 29/10, heb ik vandaag 3/11 nog steeds niets ontvangen.

Ik heb al diverse keren artikelen besteld bij Fietskledingvoordeel en tot dusverre ben ik nooit teleurgesteld; prima producten tegen een prima prijs en goede service.

Makkelijk en snel

Kijken en bestellen....en snel geleverd.

Snelle levering.

Goede prijzen , snelle levering.

Alles zoals gewenst

Ook èèn retour gedaan in verband met verkeerde pasvorm. Ook dat soepel verlopen.

Doen wat ze moeten doen

Alles gaat goed georganiseerd en op afgesproken tijden

A

B

Goede producten tegen scherpe prijzen

Altijd goede producten tegen de scherpste prijzen en snelle levering

Gemiddeld

Levertijd niet snel. Dit kwam doordat mijn product op nalevering was, wel netjes over ingelicht. Inmiddels product teruggestuurd ivm te klein. Na vijf dagen nog niks gehoord over of mijn retourzending al in behandeling is genomen of überhaupt al ontvangen is. Wacht nog even af. Over de vraag ‘aanbevelen’ -zie hieronder- kan ik dus nog weinig zeggen.

Snelle levering!

Duidelijke mails over bevestiging, verzending en levering. S’middags besteld, de volgende ochtend in huis.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel