prima hulp en bezorging

goede hulp aan de telefoon!

Retouren snel en netjes afgehandeld

Ik heb een sporthorloge gekocht. Bij levering leek me deze toch te groot en zwaar. Dus niet gebruikt, folie laten zitten en geretourneerd. Voor retourneren betaalde ik een paar euro dus minder dan met PostNL. Geld stond snel weer op mijn rekening.

Zeer tevreden met de super lichte regenjas.

Mijn bestelling voldeed geheel aan mijn verwachting. Het artikel past goed. Ik verwachtte wel dat het wat klein kon vallen, dus bestelde een maat groter. De bestelling was spoedig bezorgd. De verpakking was onbeschadigd.

Tijdige levering, goed product

Product op tijd geleverd. Goede kwaliteit, klopt met informatie op website

Snelle levering en goede spullen

Prima ervaring

Goede service, goede kwaliteit.

Prachtig product, goed verpakt en supersnel bezorgd!!

prima product maar lastige bezorging

Waarom niet in een brievenbuspakje? 2 fietsbroeken. DE bezorging door ik geloof DHL, was weer naatje

Racehandschoentjes besteld, 2 dagen later al in huis. Geen onnodig grote doos (ook fijn en goed voor het milieu) en snel bezorgd dus.

Jammer van prijs

Op de fietstas zat een prijsje dat 3 euro minder was dan dat ik betaald heb via de site.

prima service!

Fietskledingvoordeel denkt goed met je mee!

Product oke alleen levering heeft lang geduurd

Product oke alleen levering eerst vandaag 4 juli ¹

Prima shop

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Bestelling en levering prima

Geen problemen ondervonden bij bestelling en levering

Je bestelling is de volgende dag al, mits op voorraad natuurlijk.

Prima firma

Alles netjes geleverd en afgewerkt wat er niet was.

Mooi artikel en goede en snelle bezorging

Mooi artikel en goede en snelle bezorging

Precies wat ik besteld heb

Keurig op tijd de bestelde artikelen, super

Meedenken met de klant: altijd fijn!

Drie paar sokken besteld. Helaas bleek maar twee paar leverbaar. Gelukkig dachten ze met me mee en kwamen zelf met een zeer goed alternatief voor het derde paar. Blij mee! Daarna vlot geleverd.

snelle levering en goed product!

Geweldig service en kwaliteit

Nadat mijn bestelde fiets broeken niet meer geleverd kon worden, werd mij een alternatief geboden van een duurdere broek zonder extra kosten. Daarna bleef het pakket 10 dagen “Hangen” bij DHL. Wederom sprong fietskledingvoordeel in de naam van Zoë in de bres om de bestelde broeken te leveren. Zelfs een nieuwe order werd gemaakt om het leed te verzachten. Wat een geweldige mensen werken daar!! Niets dan lof hiervoor.

zeer tevreden

super goede en snelle levering

Alles keurig geregeld

1 artikel was niet op voorraad nadat fietskledingvoordeel telefonisch contact had opgenomen is er een goed vergelijkbaar alternatief gevonden.

Ruime sortering van wielrenhandschoenen

Retour snel afgehandeld en gecrediteerd

Te klein bestelde wielerhandschoentjes werden snel gecrediteerd.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel