Fijne site, snelle levering,goede service.

Zie boven

Fietsbroek besteld, ondanks dat ze deze niet op voorraad hadden kreeg ik hierover netjes een melding en werd de fietsbroek alsnog snel geleverd. De fietsbroek bleek echter een fabricagefout te bevatten. Deze teruggestuurd en een nieuwe gekregen. Het terugsturen was in eerste instantie wel op eigen kosten maar deze kosten wel vergoed gekregen.

top producten.

Hier kan ik zeer goede fietskledij vinden.Verschillende merken.En zeer goede prijzen.

Prima kwaliteit snelle bezorging

Product zoals beschreven. Prijs kwaliteit is prima. Snelle levering.

5,49 voor verzending en voor retour, absurd

Tja, zo kan ik ook de goedkoopste zijn tov concurrenten. Je betaald eerst 5,49 euro voor het toesturen en als je iets wilt ruilen weer 5,49 euro voor een produkt van nog geen 20 euro

Is goed

Min ervaring is goed kleding maatje te klein en retour gestuurd voor maatje groter En dat is allemaal goed geregeld door jullie

Geen opmerkingen

prima,

Het omruilen van een product ging uitstekend

Prima winter fietsjack

Prima winter fietsjack

Bestelling geleverd zoals afgesproken

Snelle levering van het bestelde artikel.

prima prijs prestatie

top ervaring, goede prijzen en mooie producten

Ik heb hier 2 tassen voor mijn ATB-rolstoelwielen gekocht en een klein handig bandenplaksetje. Omdat de levering van het bandenplaksetje onverhoopt 5 dagen duurde en ik wel de wieltassen nodig had voor vakantie, had ik voorgesteld om die vast te sturen en het bandenplaksetje op mijn kosten na te sturen per briefpost. Dat ze een goed voorstel, maar wel op hun eigen kosten. Dat is pas meedenken en een volgende keer ga ik zeker eerst op fietskledingvoordeel.nl kijken of ik daar kan kopen wat ik nodig heb met de rolstoel. (Voor die mensen die niet weten wat ik rolstoeler nu met fiets-spullen moeten: handschoenen, mouwen, broekspijpen en bijv bandentassen zijn prima alternatief voor dure rolstoel handschoenen ed) Ze reageren heel snel op mail en zijn dus bereid mee te denken met hun klanten TOP service

Naar wens

Snelle levering. Mooie spullen. Daar is niets mis mee. Minpuntje is de retourprocedure. Die is zo ingewikkeld dat je daar hogere wiskunde voor gestudeerd moet hebben. Wil eigenlijk een jack retourneren maar besloten het dan toch maar te houden. Slimme jongens daar bij Fietskledingvoordeel.nl ;-)

prima producten snelle levering

Veel producten en snelle levering.

Erg tevreden.

Er was iets mis met een bestelling en dat werd direct opgepakt en opgelost.

Overschoen snel geleverd, goede kwaliteit

Netjes! Keurig op tijd, snelle levering!

Was Top!

Zolang je niet hoeft te retourneren is het prima!

Retourneren kost moeite en geld. Dus dat is ontzettend jammer. Mijn fietsbroek is te groot dus die moet terug op eigen kosten. Als ik een andere bestel en deze past weer niet dan ben ik opnieuw kosten kwijt en heb ik nog steeds geen fietsbroek. Dan zou ik een volgende keer toch kiezen voor bestellingen zoals Wehkamp of dat soort bedrijven waar je kosteloos kunt retourneren.

top

snel geleverd

Product overeenkomstig beschrijving en zeer snelle levering.

Product overeenkomstig beschrijving en zeer snelle levering.

Goede handschoenen voor die prijs

Pasvorm zeer goed, zitten lekker warm.

Maten komen overeen, helaas levering niet vlekkeloos.

Bij bestellen was er niet aangegeven dat niet alles leverbaar was. Op donderdag op tijd besteld, volgende dag zou het geleverd worden . Helaas niets. Paar dagen later bericht dat niet alles geleverd kon worden of we de bestelling in delen wilde ontvangen. De berichten wat er niet geleverd kon worden klopte niet met wat er geleverd werd. Uiteindelijk binnen een week alles geleverd.

Gewoon goed

Besteld, gecommuniceerd en ontvangen.

Besteld, vertraging gemeld en daarna goed ontvangen. Product zoals omschreven, goede pasvorm.

Uitstekende service en persoonlijke benadering

Werd direct, nadat bekend was dat een artikel niet meer door de leverancier kon worden geleverd, hierover geïnformeerd en had keuze uit iets anders uitzoeken of terugstorten bedrag. Keuze gemaakt voor een ander artikel. Snelle levering en overleg over restitutie. Minpuntje vind ik het zelf bekostigen van een retourzending, je koopt immers iets wat je niet hebt kunnen passen.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel