Snelle levering en terugbetaling bij retour

De fietsbroeken werden snel verstuurd en eentje heb ik terug gestuurd. Werd duidelijk aangegeven hoe je dat moet doen. Het geld van de terug gestuurde broek heb ik heel snel weer op mijn rekening gekregen. Dus op alle fronten een topwinkel.

er zit geen retour bon bij, hoe moet ik dat doen??

ik wil iets terug sturen,maar er zit geen retour bon bij hoe moet ik dat doen??

fijne webshop

Erg fijne webshop, leuke prijzen, prima merken, en ook in mijn maat leverbaar.

prima prijs/kwaliteit verhouding en uitstekende service

Door een slorigheidje van de bezorgdienst kwam mijn pakket op een verkeerde lokatie terecht. Fietskledingvoordeel.nl heeft dit keurig netjes opgelost. Prima service!!

Wat wij hebben besteld, ziet er prima uit.

Prima.

Goede service, snel geleverd , top service

Snelle levering, goede service, top winkel

Een paar fietsschoenen besteld. Deze waren er snel zoals aangegeven en kwalitatief goed. Wel ontbreken de SPD montage plaatjes, die moeten apart worden bijbesteld. Die informatie miste ik op de website.

Alles prima verzorgd, precies volgens afspraak.

Heldere website, snel geleverd.

Top service!

Omdat de fietsbroek te groot was en er van dat merk geen kleinere meer hadden werd ik gebeld. Ruilen de broek om voor een kleinere maat, wel een ander merk. De prijs was hoger maar dat namen ze voor eigen rekening. Twee dagen later een nieuwe ( kleinere) fietsbroek. Echt top!

Snelle levering!

prima! grote keuze en snel geleverd.

Retourkosten voor eigen rekening

Erg jammer dat retourkosten voor eigen rekening kopen. De maat vd fietsbroek klopt echt niet, het is een S, maar was veels te groot.

snel en accuraat

all ok en keuze is goed

Vlotte service en goed kwaliteit product

Goede afhandeling v retour, snel geld terug. Product was verder goede kwaliteit en netjes aangeleverd.

Snelle levering, goede producten, goede prijs

Goede eerste kennismaking! Goede producten voor een scherpe prijs, ruime keuze en snelle levering. Blij mee!

Prima kwaliteit en snelle levertijd.

Artikel was precies zoals beschreven en van goede kwaliteit en snel geleverd.

Goede kleding,goede prijs en hele goede bediening.

De levering heeft ong. 1,5 dg na mijn bestelling plaatsgevonden. Geheel tevreden!

Levering zeer snel, ruilen was geen punt.

Positief. vriendelijk telef. kontakt.

Uitstekende kwaliteit, en op tijd geleverd.

Top.

Keurig volgens afspraak bezorgd. Zeer vlojtte levering.

Helemaal top.

Prima winterser van Rogelli aangeschaft voor een prima prijs. En de volgende dag was het al binnen.

Mooie kwaliteit

Jammer dat de bestelling drie dagen duurt, Ik had hem eerder nodig. Dat was jammer.

Tevreden cijfer 8

Beste relatie Ik heb mijn bestelling retour gezonden, echter nog niks van u vernomen. Met vriendelijke groet C Santbergen

supper

Alles OK