Altijd mooi op tijd geleverd. Doe zo verder Goede producten en omschrijvingen.

Na navraag wanneer ik mijn bestelling kon verwachten in verband met een cadeau, werd er direct een deel van mijn bestelling verzonden, zodat ik het cadeau kon geven. De rest werd kort daarna nagezonden. Super dat er zelf nagedacht wordt en ook zo gehandeld

Snel verstuurd, goede prijs

mooie aanbieding en snel verstuurd. Alleen verpakking had van mij een doosje mogen zijn of een stevigere plastic zak. Het windjack is vrij kwetsbaar en de bezorger duwt dit soort pakketjes gewoon door de brievenbus ook al past het eigenlijk niet. Het is goed gegaan, maar hierdoor had het ook kunnen beschadigen en dat zou jammer zijn geweest.

Prima producten, verpakking goed en snel bezorgd. Dat is meer dan goed. Toch?

Snelle, correcte levering

Levering zoals aangegeven op website

Goede service komt afspraken na

Toppers met uitstekende service.

100% tevreden, uitstekende kwaliteit, perfecte pasvorm en scherp geprijsd. En ze hebben me erg goed geholpen en zoals belooft de volgende dag al binnen. Ik kom zeker terug.

Prima kleding voor een nette prijs

Fietskleding zit als gegoten en mooie kwaliteit

Heel mooi shirt

Heel mooi shirt mooie kwaliteit

Snelle verzending

Compleet en snel ontvangen. 10/10

Mooie prijs en snelle levering

Prima afhandeling

Gemakkelijk bestellen en prima en snelle levering.

Goed spul en snelle levering.

Goede kwaliteit en vlot geleverd.

Bbb battery gekocht eerste deed het niet opgestuurd en gelijk een nieuwe gekregen erg te vreden

Prima ervaring

Goede kleding

De kleding die ik tot nu toe heb gekocht is goed.

goede service

Goede service, verkeerde maat besteld kon snel en gemakkelijk gepast en omgeruild worden in de winkel.

Duidelijke website

Je kunt heel snel vinden wat je zoekt en de levering is navenant. Een fijn bedrijf ik winkel er vaker. Hun prijzen zijn ook interessant, vooral als je hun huismerk, 21 vitrages, koopt.

Goed geregeld!

Bestelling op tijd geleverd en artikel nar wens, wat wil je nog meer?

Snel en zeer klantvriendelijk

Snel verzonden en retour super goed opgelost voor Simone.

Ging perfect

Ging makkelijk en snel

Prima snelle levering

Voorgelogen over return en korting policy

Ik koop hier nooit weer. Vooraf heb ik geïnformeerd of ik uit kortingssets delen kan houden. Het antwoord was ja, geen probleem. Vervolgens duurt de levering lang. Dat is wellicht niet op te lossen vanuit het bedrijf zelf. Na besluiten en terugsturen (wat ook al geld kostte) van overige onderdelen, maar helft geld terug gekregen. Nadat ik verhaal kwam halen, de uitleg gehad dat de set korting toch niet werkt zoals eerder gezegd. Na mijn reactie geen response meer gehad. Ze hebben hun geld en klant staat machteloos. Vreselijke ervaring, en met zoveel aanbod online lijkt het dat ze aan hun laatste loodjes bedrijfsvoering toe zijn. Ik kom niet weer terug.

Snelle en nette verzending

Bestelling snel binnen en netjes ingepakt!

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel