Prima afgeleverd.

Tevreden.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Overzichtelijke website. Makkelijke bestelprocedure en snelle lverng

Voldoende

De levering heel snel maar niet het product wat ik verwachte

Goed en snel geleverd

Het bestelde kwam mooi op tijd en beviel prima.

Kon leveren waar anderen dat niet konden

Mijn oude wahoo bolt was stuk.en nieuwe waren bij vele bikeshop nog niet leverbaar. Gelukkig bij fietskledingvoordeel wel. Nu ontdek ik weer op nieuwe plekken ennmooie routes zonder veel gedoe.

Snelle levering, was even zoeken op de site naar de maat van de fiets broeken maar het product is prima.

Slecht

Slechte info over artikel , geen factuur en geen retour informatie

snelle levering, prima spullen

snel geleverd, goed spul, goede website

Zit wel lekker

Voor een hele dag op de fiets als beginner is het niet voldoende . Heb nog steeds last van mijn billen

Volledig naar tevredenheid

Bestelprocedure tot aan bezorging gewoon zoals het hoort

Op tijd geleverd, prima kleding, past perfect

Prima product.

Snel en correct geleverd

Vlotte levering; prima product

Heb nog geen tijd gehad om ervaring op te doen. Maar ongetwijfeld goed

prima levering

waarschijnlijk goed op tijd maar in de verkeerde brievenbus gestopt.

incomplete informatie

Opzich prima ervaring, kleding werd snel geleverd. Jammer was wel dat de informatie bij de artikelen summier is. Hierdoor was het bijvoorbeeld niet vermeld dat een fietsbroek een regenbroek was, waardoor ik deze terug moest sturen waaraan verzendkosten zijn gekoppeld. Verder heb ik veel schik van de kleding en was het een goede prijs.

Perfect volgens afspraak !

De artikelen waren precies goed van maat!

Snelle goede service

Snelle service en goed contact

super

had een fietsshirt en broek besteld maar dat shirt was te klein. afgelopen donderdag terug gestuurd en vandaag{zaterdag}lag het nieuwe shirt alweer in de bus. goede en snelle service.

Heel snel geleverd.

Prima ervaring

Er was iets niet op voorraad, meteen een mail gekregen, dus wist precies waar ik aan toe was. Zeer tevreden, voor herhaling vatbaar.

Snel gevonden en geleverd wat ik zocht...kom er zeker bij terug voor andere aankopen in de toekomst

Goeie site, netjes snel geregeld.

Na een paar sport winkels te hebben bezocht en niet echt tevreden weer huiswaarts te moeten toch even online gezocht naar fietskleding. Terecht gekomen bij FIETSKLEDINGVOORDEEL.NL aldaar meteen geslaagd, besteld en in no time geleverd. Goeie merken voor een schappelijke prijs, duidelijk uitleg ook over de maat en mooie pakketvoordelen!! Kortom een goede online winkel voor goeie fiets spullen!

Topzaak

Kleding gekocht, niet mijn maat en dus retour gestuurd. Zeer vlot en netjes afgehandeld. Zo hoort service te zijn.

zeer goed

heel tevreden met Fietskledingvoordeel.nl.Snel levering en goede prijzen.

Prima en snelle service

Hoger Einde-Zuid 13