Opzich wel oke

Sommige kleding stukken zien er op de website anders uit dan in werkelijkheid

snelle bezorging en afhandeling

snelle afhandeling en bezorging

Zeer snelle levering en een mooi product

Prima shirt / materiaal. Op tijd geleverd.

Mooie spullen

Kwaliteit voor een goede prijs

Echt goede kwaliteit kleding voor een heel aantrekkelijke prijs. Snel geleverd!

Super tevreden met mijn aankoop en de service

Super tevreden met mijn aankoop en de service.

Enkele keren langer moeten wachten op de aflevering van mijn bestelling, omdat artikelen toch niet op voorraad waren. Altijd snelle reactie op mijn emails. Verder gewoonweg in orde.

Zoals altijd goed geregeld

Snelle levering en eenvoudige retourzending

Zie hierboven

Goede service en goede prijzen. Ook in geval van vragen goed bereikbaar.

goed gereageerd, i.v.m. 1 artikel wat er niet was.

Petjes zijn aan een te grote maat, als jezelf 57 cm omtrek hebt, zitten ze tot over je oren!!!

Een der items was helaas niet leverbaar, maar kreeg daarvoor binnen twee dagen het bedrag retour gestort

Uitstekend!

Perfecte en snelle levering.

Snelle levering en altijd 10% korting

Voor mijn vakantie heb ik repen en gelletjes besteld. Deze werden binnen één dag keurig geleverd en met de 10% korting zijn ze goedkoper dan de concurrenten

Ruim een week moeten wachten op mijn bestelling

Ruim een week moeten wachten op mijn bestelling. Op de site was het op voorraad

Fietsshirt xl veel te kort. Waardeloos. Voor bijna eu 60 verwacht je dat niet

Nvt

Niet tevreden

Ik vind de website onhandig in gebruik. Je kunt geen maat selecteren in de filter om zo te zoeken. Elk artikel wat je wilt blijkt in je maat niet beschikbaar en dat zie je pas na selectie. Het verzenden was super snel en goed geregeld. Het retourzenden is heel duur en om deze kosten niet opnieuw te willen maken en je toch moet passen omdat niet elk M'tje past, zal ik hier niet meer bestellen.

Voortreffelijk!

Omdat een bepaalde broek niet leverbaar was ben ik op de hoogte gesteld. Ik heb vervolgens een andere gekozen en een zonnebril bijbesteld. Ik mocht als alles naar believen was het resterende bedrag overmaken. Enkele dagen later heb ik de bestelling in alle correctheid ontvangen.

Snel geleverd en goede kwaliteit. Direct gebruikt en tevreden.

mooie duidelijke site alleen grote maten vallen zeer klein.Snelle service met geld retour dus prima

mooie site alleen voor super grote maten helaas niet .service prima en geld bij retour zending snel en netjes op tijd terug

Voor de vakantie besteld en na de vakantie het pakket gevonden. Het zweethemp valt erg klein uit. XL besteld en l/XL ontvangen. Shirt en broek wel XL. Passen mij goed. Dus tevreden en ga op termijn meer bestellen. Gr John

Snelle levering en producten voldoen aan de verwachtingen!

Snel

Snelle levering, wieltassen prima voor reservewielen racefiets

Communicatie is goed naar de klant toe Leuke aanbiedingen Niet kunnen leveren geld meteen terug gestort. Van deze club word ik blij!!

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel