Snelle en nette levering!

Nog maar 1 keer besteld bij jullie maar dit verliep uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar.

Netjes

Product besteld en betaald en daarna netjes geleverd.

Mooie fietssok

Prachtige fiets sok, mooie kwaliteit! Echter is de aangegeven maat echt (veel) kleiner dan aangegeven op de site. Retourzending is voor eigen kosten en duur… zou fijn zijn wanneer dit beter geregeld wordt.

Maatvoering klopte niet

Alles opgemeten maar toch te groot. Kosten voor retour betaal je wel zelf...

Zeer tevreden!

Geweldige service

Ivm snelle levering nodig als kado voor Vaderdag en de bestelde kleding niet op voorraad was, hebben ze mij telefonisch geholpen met een andere set. Andere dag in huis. Super!

Snel gekregen wat ik had besteld

Goede feedback

Mijn pakketje was niet aangekomen.

zeer goed

snelle levering top

Goed geholpen

Goed geholpen top

Snelle levering, goede prijs.

Snel gevonden wat ik zocht op de website, levering was supersnel. Kortom, tevreden klant !

Snelle levering, goed product

Zeer snelle levering, ruime keuze uit wielerkleding tegen scherpe prijzen.

Duidelijke en eerlijke levering

Super website is duidelijk en afhandeling perfect

Mooie spullen en prettige service.

We hadden via internet een vest besteld maar wilden in de winkel toch een andere maat passen. Wat een mooie kleding en leuke wielercadeaus.

Leuke fietskleding en snel geleverd!

Heel veel keuze en verschillende merken fietskleding. In iedere prijsklasse wel wat te vinden. Snel geleverd.

Later dan beloofd

Ze hebben de belofte om de volgende dag te leveten niet waar gemaakt. Navraag leerde dat het erg druk was. Eigelijk zou ik niet hebben hoeven navragen, maar had ik een berichtje moeten krijgen. Te laat is niet erg, geen bericht wel

Eerste pakketje was leeg, na een telefoontje kreeg ik zeer vriendelijke medewerkerster aan de lijn. Na uitleg wat er is gebeurd zonder aarzelen nieuwe zending ontvangen. Zeer snel en vriendelijk geholpen.

Prima spullen

Altijd goed spul voor een mooie prijs ( alleen jammer dat 1 van de twee binnenbanden lek is ) kan gebeuren

Goede, snelle levering en perfecte nazorg.

De levering van een fietshelm ging zonder hapering. Op een mailtje met een vraag van mij over een iets verder (dus grotere) uitstekende zonneklep, kwam binnen enkele uren een reactie, waarbij zelfs de leverancier was benaderd. Als bijlage bij mijn vraag had ik een foto meegestuurd waarop ik de fietshelm op had met daaronder een verder uitstekende pet. Op die foto kwam zelfs het advies de helm niet zo ver naar achteren te dragen (iets dat ik wel wist, maar alleen voor de foto gedaan had) en hoe de helm correct gedragen moest worden. Kortom: een perfecte tot in detail geregelde nazorg.

Binnen 1 dag geleverd en goed van kwaliteit

Supersnel geregeld en prima kwaliteit

Goed geregeld

Was heel goed

Levering was prima volgens afspraak ben heel tevreden , ik ga voor een volgende keer . Vriendelijke groet Jan Roseboom

erg goed

Goede communicatie Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel