Koersbroek was te klein, geretourneerd geld binnen 10 dagen teruggestort

Alleen moest je betalen voor het retourneren had ik nog niet eerder meegemaakt maar snap het wel, ook gelijk gedaan.

Was snel geregeld allemaal

Goed geregeld

Snelle aflevering, prima kwaliteit

Er schijnt iets mis te zijn gegaan bij de bestelling. Hoe dat kwam is mij een raadsel maar een opmerking in de richting van Fietsvoordeel werd snel opgepakt en alles was in notime recht gezet.

perfect

met gereden en past heel goed lekker zit gevoel

Aflevering snel en correct.

Echter het het bestelde en ontvangen shirt is veel te groot. Aan L had ik voldoende gehad. Natuurlijk getwijfeld of XL niet veel te groot zou zijn, maar omdat L niet leverbar was toch maar XL besteld, echter niet verwacht dat de maten zoveel verschillen. Vraag is mag ik de XL terugsturen. Vr. gr. Martien Peeters 06-46492972

Handelt vanuit klantgerichtheid en komt afspraken ns

Zie boven

Netjes afgeleverd, goede service

levering is als aangegeven uitgevoerd.

De bestelling is gemakkelijk te plaatsen, de betaling verloopt naar behoren en de levering is als aangegeven op tijd.

Keurig

Juiste info duidelijk met verzending. Goed product en prijs

Belachelijk dat je meer dan 5 euro moet betalen voor het terug sturen

Een artikel wat veel te klein uitvalt en daarom terug gestuurd moet worden voor meer dan 5 euro echt belachelijks

Betrouwbaar en vlotte levering

Mijn tweede bestelling. Alles netjes ontvangen en ik ben tevreden wat ik besteld heb.

Pakketje netjes ontvangen

Pakket netjes ontvangen na een dag of 4; prima shirt (in mijn geval). De communicatie over de voortgang van het proces zou van mij iets pro-actiever mogen. Dat komt ook door mijn onbekendheid met deze leverancier. Maar: vanaf nu kom ik met een gerust hart terug.

Snelle en correcte leverig

Snelle en correcte levering

Snel geleverd voor een goede prijs

Duidelijke website. Snel geleverd en ook nog eens boven de € 60,- een leuke korting van 10 %.

Teleurstellend in afhandeling retour

Na een maand heb ik nog steeds mijn geld niet terug na het retourneren.

Snelle en correcte actie en reactie.

Was vergeten in mijn enthousiasme de kortings code in te vullen, mail gestuurd en direct reactie dat dit geen probleem is en alsnog de korting gekregen.

Keurig

Snelle service, goede kwaliteit Zeker weer iets bestellen

Fiets bagage tas besteld. doet wat het moet doen voor een goede prijs MTB past prima in de tas, zo wordt de auto niet vies. ( Kia Picanto)

Top fietskleding winkel!

Snel en voordelig mooie kleding bestellen!

Duidelijke site, goede product omschrijving. Snelle levering.

Snelle levering en goede prijzen

De keuze is behoorlijk groot en ze zijn niet duur. Ben blij met mijn Rogelli fietsbroeken. De levering was snel, zoals beloofd.

Perfect opgelost

Ik had een telefoon hoesje besteld die bleek niet voorradig te zijn ik ben gelijk gebeld en hebben mijn een gratis tussen oplossing opgestuurd daarna nog een keer netjes gebeld dat het onderdeel bij de leverancier nog wel ff kon duren het is inmiddels opgestuurd dus perfect en netjes opgelost heel professioneel

Meedenkend en -werkende servicemedewerker

De sokken die ik had besteld konden niet geleverd worden voordat ik op vakantie ging. Toen ik dat over belde was de service super. Ze zijn op zoek gegaan naar een alternatief of ik kon mijn geld terugkrijgen. Gelukkig een alternatief gevonden en dat heb ik op vakantie veel plezier van gehad.

Top en betrokken

Top en betrokken