Goed ,traag

Kleiding goede kwaliteit en prijs indicatie. Wel een langere levertijd, dan ik gehoopt had

Echt tevreden

Ik had mooie handschoenen besteld, helaas net te klein. Hebben hun een makkelijk retour systeem en een begeleidend briefje erbij is het helemaal geregeld...top service, bedankt Rogier ;-D

Vlotte levering

Vlotte levering en goede kwaliteit, en goed verpakt.

Klantvriendelijk

Ik had eerst gebeld met vraag en werd zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Daarna mijn bestelling geplaatst die snel geleverd werd

Goede en snelle service

Prima kwaliteit

En telefonisch goed te woord gestaan toen shirt niet aangekomen was. Bleek door DHL op verkeerde adres bezorgd te zijn

Goed geholpen, en ook een heel juiste oplossing is er geboden toen het bleek dat mijn zending verdwaald was.

Snelle levering en prima klantenservice

Snel verzonden en alles keurig netjes verpakt. Shirt was te klein, deze kon gemakkelijk geruild worden in de winkel.

Levering as expected.

He, wat jammer......

De broek past prima, maar zit niet lekker. Helaas kan ik deze reactie niet verzenden zonder akkoord te gaan met de gebruikersvoorwaarden. In hoeverre ik met de aankoop van mijn fietsbroek akkoord ben gegaan laat ik even in de midden. Ik word nu overstelpt met mailberichten van jullie. En ... nu ook nog jullie vraag om mijn waardering.... Mijn fietsbroek zit niet lekker, maar ik heb hem gedurende een aantal fietstochten aan gehad. Ik vind het ongepast om hem terug te sturen. Of ik ooit wederom fietskleding bij u wil aankopen.....mogelijk van een ander merk. Wil ik u aanbevelen? Slechts 2 keuzes. Niet iets van: ok, tenzij... Slechts 30 seconden... Het is iets meer geworden. Jan Konijn

Uitzonderlijk goede service

Prima kleding.

Had een fietsbroek en shirt met handschoenen besteld. Was twee dagen later binnen, broek zit prima shirt is een XL en handschoenen maat L . Shirt valt iets kleiner dan verwacht en handschoenen ook volgende keer iets groter maat bestellen.

Uitstekende service, goede communicatie en snelle levering!

Vandaag besteld morgen in huis. En als je krap bij kas zit en je hebt het toch dringend nodig, kan het ook nog op afterpay.

Mooi en tevreden over al de door mij bestelde artikelen

Lekker makkelijk, goede service eenvoudig retourneren

alles zoals verwacht

alles zoals verwacht; okay dus..

Snel geleverd.

Duidelijk, bevestiging van bestellen, informatie indien sprake van een retourzending en bevestiging van verzending.

Alles op tijd geleverd.

Heb voor het eerst kleding besteld bij deze firma en is mij goed bevallen.. dikke duim.

Slecht

Op de website een bestelling gedaan. een week lang staat de order “in behandeling “ dus niets ontvangen. Heb toen geïnformeerd en opeens is de order geannuleerd?? Mail gestuurd dat ik dat vreemd vind, GEEN reactie

Snelle levering, jammer dat retourneren voor eigen kosten is

Snelle levering. Shirt viel enorm klein uit vandaar geretourneerd. Helaas bleek dat voor eigen kosten. Daarna is het bedrag snel gestort dus prima.

Uistekend

Prima product snel geleverd. Dank

Prima levering. Alleen jammer dat er bij de dames shirts van Castelli niet bijstaat hoe de pasvorm is. Van sommige moet je een Large hebben en van andere weer een Medium want die hebben coupenaden. Als dat er wat duidelijker bij staat hoef je ook niet te ruilen (en daarvoor te betalen).

Snelle levering en goede spullen

Goed geholpen

Goed geholpen via de mail

Prima kwaliteit voor scherpe prijs. Snelle levering

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel