Heel goed.

Besteld en de volgende dag al geleverd, lekker snel. En mooie kwaliteit producten, de jarige was er erg blij mee. Ik zal er zo weer bestellen :-)

Een product zou eerst later geleverd worden. Hierover werd ik gebeld. Later bleek dat het niet meer te leveren was. Heb netjes een mail hierover gehad en de keus gekregen om of iets anders uit te zoeken of geld terug. En dit is daarna ook netjes afgehandeld.

Prettig

Goede snelle levering.

Ik had waterdichte sokken besteld, die helaas niet paste. Retour sturen en geld terug was eenvoudig te doen en goed geregeld.

Vlotte levering

Het door mij bestelde product werd snel geleverd.

Perfecte service!

Prima webshop, uitstekende service !

goede service ruime keuze

goede service ruime keuze , alleen jammer dat ik zelf moest informeren naar mijn rest levering maar alsnog snel afgehandeld .

Erg vlotte levering, zoals ook staat aangegeven op de site

Erg fijn om zo wat fietskleding te kunnen passen. De levering was zoals ze aangaven de volgende dag al in huis.

Goeie service en vriendelijk personeel. Ik had nl na de bestelling nog telefonisch contact gehad ivm een vraag over het bestelde gezien het een cadeau was . Maar echt fantastisch, super aardig . En het bestelde super kwaliteit.

Fantastisch!

De vasthoudendheid waarmee Kees persé wilde dat ik mijn Castelli shirt zou krijgen was hartverwarmend! Inmiddels heb ik het shirt gepast en sta ik voor een eerste koers vanuit Delft naar Zeeland, heel veel zin in!

Degelijk fietsonderbroek

De broek zit wel goed en degelijk tijdens het fietsen. Die 4 stroken (4 stuks met 3 plastic bevestigingspunten) vind ik niet ideaal!

Snelle goede levering

Het product zag er net zo uit als de beschrijving en werd snel geleverd

Geen enkele klacht!

Probleemloos

Zoals altijd

Op tijd en compleet Heerlijk betrouwbaar

Lekker snel & goede deal!

Eerste keer besteld. Top. Snel in huis (dag later) en een goede prijs. Tot de volgende bestelling!

prima en snelle service

ondanks de voorspelling dat de levering lang op zich zou moeten laten wachten was het pakket binnen een paar dagen in huis!

Snelle levering en retour snel terug betaald.

Snelle levering, helaas zelf betalen bij ruilen.

Snelle levering. Helaas betaal je zelf de kosten als je iets terugstuurt als je wil ruilen.

Zie boven .. niets toe toevoegen

zorgvuldige communicatie

Snelle bestelling, helaas product in backorder. Dit snel gecommuniceerd en hierna snel geleverd.

makkelijk bestellen snel geleverd

makkelijk bestelproces en goede afronding betaling. goede prijzen. aanrader

Al jaren goeie producten

Snelle service 21 virage altijd goeie kwaliteit en leuke prijs!

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Prima spullen voor een zeer redelijke prijs.

Prima shirt, een goede prijs-kwaliteitverhouding!

Shirt voldoet aan de beschrijvingen op de site. De levering was conform verwachtingen. Kortom een prima koop!

,....,

.............