Prima, ben heel tevreden

Bestelling snel geleverd. Ben heel tevreden

Snelle levering en kwaliteit fiets jasje

Prima levering top

Goede levering van producten top

Het is een super mooie broek.. Alleen... op de site staat hij met zwarte schouderbanden en ik krijg hem in witte banden. Dat is een beetje jammer. Wat kunnen we er aan doen. Hij zit geweldig verder.

Snelle service, prima kwaliteit

Helemaal goed gewoon

Goede kwaliteit

Prima. Snel geleverd, goede kwaliteit, makkelijk te bestellen. Mooie korting.

alles is volgens afspraak geleverd binnen de afgesproken tijd en die is snel

Goede prijzen, snelle service

Bestelling verliep soepel en het pakketje was binnen de toegezegde tijd binnen.

Twee jasjes besteld Waarvan een verjaardagscadeau. Nadat ik bericht had dat er een verlate levering zou zijn heb ik telefonisch contact opgenomen met fietskledingvoordeel. Zij hebben met de leverancier gebeld en het jasje was op tijd binnen. Super service!!

Snel & correct

Direct na bestellen werd het product verstuurd en daarna snel door mij ontvangen. Prima firma.

Snelle levering, geweldige aanbieding

Mijn oog viel op een spinning setje. Dit was super compleet voor een aantrekkelijke prijs. De website geeft goede informatie over de maatvoering, dus ik waagde de gok om de diverse onderdelen in mijn maat te bestellen. Een dag later was ik in het bezit van mijn kleding en alles paste. Achteraf wellicht een maatje meer moeten bestellen voor het shirt omdat het geen volledige rits heeft en dan na de les wat lastig over je hoofd uit trekken is

Bij bestelling worden 3-5 dgn aangegeven en dat werden 14 dgn

na 3 dgn een mail ontvangen dat het niet op voorraad was en het nog 3-5 dgn zou duren. Bij een andere webshop zou ik het de volgende dat in huis hebben gehad. Ik bestel hier nooit weer

Zeer nette snelle service

Het was een zeer fijne ervaring.

Prima bikewear

Ik zocht een moderne MTB short incl Zeem. In 1 keer geslaagd en de korte broek is zelfs zonder zeem te gebruiken.

Netjes opgepakt nadat de levering uitbleef

Levering kwam maar niet. Na één belletje netjes terug gebeld en alles conform afspraak als nog uitgeleverd.

Heel klantvriendelijk geholpen en snelle levering, heel tevreden met de fietskleding.

Even nieuwe levering afwachten.

De bestelde fietskleding was niet in de goede maat. Retour sturen ingewikkeld. Afwachten of en wanneer nieuwe kleding met grotere maat geleverd wordt.

Snelle levering. Bij retouneren alles vlot af gehandeld.

Goed en snel geleverd.

Ook makkelijk en goedkoop te retourneren

Goede communicatie en service

Een van de bestelde artikelen kon niet geleverd worden. Dit is prettig opgelost.

Goed product en goed geleverd

Twee fietsbroeken besteld, waarvan er 1 niet in voorraad was. Juist geïnformeerd over aanlevertijd. Product en maat kloppen volgens beschrijving.

goede servis

Zeer snelle levering en ook als t verkeerde artikel besteld is en weer terug gestuurd dan sturen ze snel t goede artikel op.

snelle service

Bestelling snel geleverd