Kreeg bericht dat kleding niet op voorraad was. Echter volgende dag werd het geleverd.

Snelle levering. goede retourservice kleding lijkt prima. Winter set ☺

Goede prijs prima bezorging, top.

Goed alles!!!

Heel erg goed

Precies gekregen wat ik zocht. Foto's op de website zou ik graag wat uitgebreider zien.

Ruime keuze uit producten, goed verpakt en snelle levering.

Goede kwaliteit en snelle levering

Geweldig snelle levering erg blij met mijn fietshelm

Ik kon nog wat bij bestellen zonder problemen. Snel antwoord via email. Veel ruimere keuze aan fietsartikele op voorraad dan de naam suggereert.

geweldige service

Heb het besteld en het kwam prima op tijd!

Goede kleding voor een mooie prijs Snelle levering

prima geregeld

snelle levering en goede spullen .

Balen

Ik baal ervan dat ik voor een retourzending moet betalen. Reden voor mij om hier niets meer te bestellen!

Mooie set gevonden, nette prijs

Niet heel veel keuze maar wel nette aanbiedingen. Mooie set gevonden, helaas maar 1 op voorraad.

Goede en snelle service en communicatie

Al meerdere malen besteld bij fietskledingvoordeel. Altijd tevreden. Snelle levering. Ook bij leveringsproblemen vanuit de leverancier goede oplossingen. Er wordt echt klantgericht meegedacht. Kortom een zeer tevreden klant!!

2 keer probleemloos items gewisseld en retour genomen , snel geregeld geen gedoe

ze maken waar wat ze beloven

Redelijk

Waarom redelijk?? Contact e.d is Perfect, maar de bestelling is al 2x misgegaan. Ten eerste de kleurstellingen van het bestelde kwam niet overeen. Ook de 2e bestelling qua kleurstelling ook niet in orde. Jammer. Er komt nog een bestelling aan. Ben benieuwd. Nogmaals. Contact en reactie niets op aan te merken.

Redelijk

Ik heb een rood shirt besteld en ik krijg een oranje shirt geleverd Shirt is prima maar het is niet wat ik gevraagd heb.

goed artikel (onderhemd) en goede service

Hemd, 23 virages, voldeed aan de verwachtingen. Bij het bestellen gimg er wat mis. Dit werd vlot opgelost.

Goed.

Mooie site. Snelle levering. Ik heb 1 ding terug moeten sturen. Jammer dat retour niet gratis is. Je kon retour aanmelden via een link daar kon je de betaling doen en kwamen ze het pakket ophalen. Nog geen idee hoe snel de terugbetaling is.

Positief, maar....

Ik ben tevreden over Fietskledingvoordeel; spullen voor een aantrekkelijke prijs. Wat zeker beter kan, is dat artikelen besteld kunnen worden, waarvan je aanneemt dat deze op voorraad zijn, omdat dit niet anders staat aangeduid. Na bestelling en betaling blijkt zo'n artikel niet op voorraad te zijn en duurt het dikwijls heel lang voordat alsnog de levering plaats heeft. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een andere fietsbroek, omdat ik vier à vijf weken had gewacht en deze nog steeds niet beschikbaar was en wacht ik nu nog steeds op een door mij bestelde en betaalde fietshelm. Dit wachten duurt intussen ook al vier weken.

Erg goed service

Ik heb erg goede service gekregen bij Fietskledingvoordeel en ik ga er zeker vaker bestellen!

Snelle levering, goede prijs

Product werd snel geleverd voor een goede prijs

Kan niet beter

Zaterdag fietsbroek gekregen, zat een gat in de broekzak, 's avonds een mail over gestuurd en op zondag bericht gekregen dat een nieuwe onderweg was (die op dinsdag al weer binnen was). Chapeau!

goede producten, goede prijs, snelle levering

Hele snelle service

‘s Avonds laat besteld. De volgende dag al in huis.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel