Netjes op tijd geleverd en zag er goed uit

Zie bovenstaande

het assortiment is prima

de keuze is reuze en goed te vinden op de site. helaas bleken mijn schoenen te klein en moest ik ze terugsturen. ook dat gaat heel makkelijk

top winkel

fijne webshop, leuke prijzen, goede kwaliteit. fijne communicatie met de klantenservice. soms wat langere levertijden, maar dat wordt keurig gecommuniceerd.

Goed product, snel en conform belofte geleverd. Gevonden via goed toegankelijke website

Absoluut TOP!!

Koop al lange tijd mijn racefiets kleding bij fietskledingvoordeel.nl. Altijd snel geleverd online en in de winkel in Den Haag (ik woon in Den Haag) altijd heel vriendelijk en kundig geholpen. Maw, ik kom er regelmatig en beveel het al mijn trainingsmaten aan. Mooie collectie Santini en Castelli kleding. Kortom: Kwaliteit materialen en sympathieke medewerkers!.

Zeer kundig en goed

Goed materiaal en vlotte afhandeling van de order. Zeer tevreden.

Vriendelijk en begripvol!

Vertraging bij levering werd door tel Contact gecompenseerd

Top en alert geregeld!

Direct en vriendelijke reactie na bestelling, om even te checken of t laatste exemplaar nog aanwezig was!

Beoordeling is al binnen maar product nog niet

Helaas heb ik het product nog niet mogen ontvangen

Goede service, snel in huis. Juiste product. Indien te klein of te groot, service in de winkel is ook perfect!

Super snelle service voor een nette prijs!

Heel erg tevreden. 2 mooie sets van Castelli voor een nette prijs en na 1 dag al in huis.

besteld en snel geleverd

conform belofte op de site geleverd

gewoon goed

prima prijs kwaliteitverhouding. arm en beenstukken voor 5,95, goede pasvorm. besteld en de volgende dag al ontvangen!

Top bedrijf

Snelle levering, fijne fietskleding.

Goeie producten voor mooie prijs

Duidelijke website makkelijk bestellen snelle levering

Mooie Stuurdoppen, jammer van de verpakking

Stuurdoppen waren snel geleverd. Ze zaten in een klein zakje van 3x5 cm. Deze waren in een doos van 40 x25x2 cm verstuurd? Wat een verspilling. Kom gewoon in een klein zakje door de brievenbus gedaan worden. Dit is niet nieuw dat leveranciers erg veel verpakkingen verspillen, je krijgt dit bij de meeste internetwinkels.

Vlotte service

Eerste ervaring en wát een vriendelijke service!

Uitstekende levering. Jammer genoeg was de kleur niet naar het zin. Ga in de toekomst zeker vaker van ze gebruikmaken. Jammer is alleen dat retourneren voor eigen rekening is. Zou ik aanpassen….

Goede site en snelle order afhandeling

Site is duidelijk in keuze, maatvoering en bestelwijze etcetera.

Zal ik zo aan mijn wandel vrienden aan presenteren

Mooie kleding

Snelle levering mooie kwaliteit goede service.

Goede service en producten snel ontvangen

Producten waren niet leverbaar werd netjes hiervan tijdig op de hoogte gesteld en met hoe snel ze alsnog verwachten te kunnen leveren. 2 dagen later lag het alsnog op de deurmat.

Windjack

Snelle levering en goede prijs/kwaliteits verhouding.

Prima winkel met fijn personeel

Op elke vraag een goed antwoord en personeel denkt mee

Goed telefonisch bereikbaar en snelke service

Mooie collectie en goede service. Goede telefonische bereikbaarheid is zeer prettig.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel