goed.

Goede prijs, goede kwaliteit product, levering okay.

Snelle goede komplete levering

Petje besteld en op tijd binnen. Goede pasvorm en makkelijk te bestellen en betalen. Kom er zeker terug.

Betaalbaar, maar onvoldoende communicatie

Nadat ik een bestelling had gedaan, was niet alles direct leverbaar. 2 dagen wachten is geen probleem, maar het werd meer dan een week. Er volgde geen actieve communicatie Dus heb ik maar een mail gestuurd met de vraag hoe het zat met de levering. Mailadres bleek niet te bestaan of niet bereikbaar. Op het moment dat ik een poging wilde gaan wagen om telefonisch contact op de te nemen, kreeg ik een mail dat de bestelling verzonden was. Uiteindelijk alles netjes ontvangen. De te lange radiostilte, baarde mij wel zorgen of er eigenlijk wel geleverd zou gaan worden.

Teleurstellend

Ik had een compleet setje gekocht in de maat XXL besteld, maar de broek was hooguit XL en het shirt hooguit een L. Beetje teleurstellend en het kost ook nog een 6 euro retour kosten.

goed en snel geleverd

goed ervaring

Snelle levering en goede service

Na een probleempje met de maat van fietsbroek werd dit zeer goed opgelost. Geweldige service

Producten zoals je mag verwachten. In mijn geval was een deel niet meer verkrijgbaar waarna er persoonlijk contact opgenomen werd met een compensatie voorstel. Vervolgens is de nieuwe order snel en zonder gedoe afgerond waarbij het gedane voorstel zelfs overtroffen werd. Uiteindelijk een product moeten retourneren wegens een verkeerde maat en ook dit werd keurig en snel afgehandeld. Kortom, een prima ervaring en een geweldige service (wat in deze tijd niet vanzelfsprekend is)

snel met omruiling van kleding

Levering kleding redelijk snel

Simpel bestellen, snel geleverd

Veel aanbod, goede prijs en snelle levering.

Vlot!

Ook zonder account altijd bericht waar de bestelling zich bevindt.

Duidelijke website, snelle levering

De website navigeert prettig en is duidelijk in model keuze, kleuren en beschikbaarheid. Gratis verzending en razendsnelle levering.

Snel geleverd en goede prijs

Heldere communicatie

Heldere communicatie betreft wachttijd levering. (Out of stock) In de paskamer van de winkel werd ik voor mijn gevoel aan mijn lot overgelaten toen een andere klant na mij de aandacht op eiste. Kan beter.

Komt afspraken na

Fietsshirt besteld en volgens afspraak geleverd. Er was wat vertraging met de grotere maat, maar na telefonisch contact shirt keurig geleverd volgens afspraak.

Wordt altijd goed geholpen!!!

Prima service ! Snelle levering !

Prijs/kwaliteit dik in orde

Uit overweldigend aanbod keuze gemaakt. Die snel en accuraat werd bezorgd. En nu maar hopen dat de fietshandschoenen ook voldoen.

Top geregeld alles op tijd binnen

Gewoon goed

precies wat ik zocht

Pakt op een goede manier het vovht op.

geweldige service

geweldige service

PRIMA

Goede ervaring met Fietskledingvoordeel.nl Prima communicatie ook wanneer gewenste artikelen niet op voorraad zijn. Klant wordt steeds op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Goedkope levering maar retour gaat minder vlot..

Het pakketje had ik niet zo snel in huis als ik had gewild maar het is wel compleet in 1 x geleverd. Totale bestelling best scherp geprijsd maar de shirts ondanks de "veilige" keuze voor 4 XL nog te klein en dan moet je retourneren op eigen kosten. Daarmee was het prijsvoordeel van de broeken (die wel voorspelbare maatvoering hadden) verdwenen. Ik heb nog geen bericht dat ik mijn €'s terug krijg of dat mijn retourpakketje is ontvangen. Dat duurt nu al ruim 1 week. Ik ga alleen nog bij fietskledingvoordeel bestellen wanneer ik zeker van van de maatvoering en kies dus alleen nog voor de bekende merken zodat ik niet op eigen kosten hoef te retourneren.

Matig

Ik heb ook fietshelm besteld, deze is over de datum produktie datum 2014. Zoals wettelijk bekend is vanaf produktie datum 5 jaar goedgekeurd. Dit is gewoon een slechte zaak.!!!! Dat dit toch geleverd word

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel