Mooi spul voor een mooie prijs.

Snelle levering.

Top service, volgende dag al in huis

Goede ervaring retourneren mag beter

Het retourneren van artikelen mag beter. Nu weer iets er voor uitprinten..zie dat bij andere er al bij zitten

Snelle service en goede kwaliteit

Alles ging eigenlijk zoals je het verwacht. 1 kleine verbeter; ik heb moeten vragen om de Track&Trace code ipv dat deze automatisch opgestuurd werd bij de bevestiging van de order

Goede service, mooie prijzen

Bij een online aankoop had ik de verkeerde maat gekozen. Binnen een dag had ik de vervanging binnen, topservice!

besteld en de volgende dag reeds aangeleverd.Sokken zitten goed en lijken mij duurzaam

Helaas een verkeerde maat ontvangen. Doosje was goede maat, inhoud niet. Echter voordat ik de oude weer terug kon sturen had ik de goede maat dag later al weer binnen. Echt top door Zoë opgelost.

Lange levertijd

Breed assortiment, veel keuze, lever tijd heb ik helaas pech mee. Ga mijn bestelling afmelden. Duurt helaas te lang. Aanbeveling is voor iedereen persoonlijk ik heb helaas pech gehad.

Komen de belofte na

Ondanks het vergeten af te sturen van het product, toch nog goed geregeld

Fijne schoenen voor een fijne prijs

De schoenen waren scherp geprijsd en ik had ze snel in huis. Prima service.

goede website, snelle levering, prima

Prima produkt, snelle levering!

Prijs kwaliteit in overeenstemming. Ben blij met mijn bril. Past goed, is geschikt voor het doel waar ik hem voor wilde hebben

Goede levering, prima kwaliteit

Prettig

Snelle beantwoording van een vraag is fijn

Simpel is het makkelijkste

Hoodie bestelt in 2 verschillende maten. I.v.m. levertijd order netjes opgesplitst en in 2 etappes geleverd. De te grote hoodie teruggestuurd en betreffende euro's zijn netjes gecrediteerd.

Perfecte service!

Dubbele reservatie gemaakt en code voor 10÷ korting niet kunnen plaatsen maar Rogier heeft alle problemen correct opgelost! Uitstekende service!!!

Helemaal naar mijn zin

Snel afgeleverd en uitstekend product met juiste maat

Maat komt overeen met reguliere maat

Goede prijs / kwaliteitsvertoning

zeer goed en snelle levering

Prettig

Goede en snelle levering

Had 2 dingen besteld en dit had ik snel binnen. 1 retour gedaan. Had binnen 2 dagen mijn geld terug. Een fijne en snelle afhandeling.

Snelle levering, mooie en betaalbare fietskleding van goede kwaliteit

Zeer goede levering

Snelle levering en een mooi product!

Slecht

Ik heb aangegeven geen mails te willen ontvangen. Sinds mijn bestelling heb ik er vele ontvangen en het is onmogelijk me er voor uit te schrijven

ruime keuze, topservice

vlotte afhandeling van bestelling, correcte service, goede kwaliteit

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel